Gå til innhold

Feil av meg å "holde" samboer hjemme fra jobb i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHAHA! Joda. Klarer fint å ta vare på barna mine, og mann :) Tenk ikke på det du. Konsentrer deg heller om deg selv, og din mann. Hvorfor sitter DU på dib/bim egentlig? Burde du ikke ligge å skræve for mannen din nå, vaske hus, og gi mannen massage? Hva slags drittkjerring er du, som ikke tar deg av mannens behov? Nei, du er ikke egnet som hverken kone, kjæreste eller forelder. For dette kan du ikke!

Skrevet

Har ikke svart her før, men må bare si at HI virker utrolig egoistisk og høy på seg selv.

Er det mulig liksom.

Sove godt nå slik at du klarer å passe barnet ditt i morgen.

Hadde jo passet til tittelen din det nå.

Skrevet

Det har jeg da allerede gjort. Hva slags kjerring ville jeg vært hvis jeg ikke har gjort alt det der før kl. 22....høres mer ut som om du burde skjerpe deg her.

Skrevet

Må vel inn og slenge litt med leppa jeg også. Gidder ikke å lese gjennom hele tråden, men jeg syns hvertfall at det er feil at du holdt mannen din hjemme for at du skal kunne sove.

Er du ikke hjemme i permisjon da?

Skrevet

Jupp, det er jeg :)

Men jeg mener enda at vi var to som lagde barn, og to som burde ta nattevåk :)

Skrevet

Ser du ikke HI at det er 1-2, max 3, som tuller med deg? Vedder på at det er EI dame som har skrevet alle "imot"-innleggene her inne.

Ingen kan være så sneversynte og anti-likestilling, eller bare dum nok, til å skjønne at alle trenger hjelp av barnefar når man er sliten. Slik er det, og bare glem disse (den ene) anonyme som tuller med deg.

Jeg lover deg, at det er noen få som troller med deg....Ikke la de bruke opp tiden din.

Lykke til

Skrevet

Jupp, men drar man "jobbkortet" for å slippe nattevåk, får man bare ta konsekvensene av det.

Skrevet

Kan love deg at det er bare 1 av meg her inne.

Dessuten, hvordan kan vi vite om 22.24 ikke er hi selv?

Skrevet

Kan ikke legge meg når ungen er våken.....

Skrevet

Som om du også har lyst til å være våken hele natten før du drar på jobb...selvfølgelig. Alle gjør det.

Skrevet

Lære ungen din rutiner vettu 22.29. Kanskje hun eller han sover lettere da.

Skrevet

Det kan hende, men da er det bare to av dere her inne. Ingen som kan mene dette. Det går bare ikke.

Jeg kan ikke være HI, for om du ser på klokkeslettene er det bare 1 minutt mellom mitt innlegg og HI sitt innlegg. Så fort klarer ikke jeg å skrive og poste.

Skrevet

M-m. Det er ikke så lett med rutiner med syke barn vettu

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke mer slitsom å ha nattevåk før man drar på jobb. Blir jo slett ikke trøtt i det hele tatt, siden det å jobbe ikke er helt det samme som å være hjemme i permisjon....

Dumme meg...misforsto...

Skrevet

Åh....er barnet syk ennå? God bedring.

Skrevet

Det går an å poste et innlegg ganske kjapp her inne...

Skrevet

Nei, dette begynner å bli kjedelig. På tide å legge fra seg pc.

God kveld damer.

Hilsen en av anonymene.

Skrevet

Ja, jeg klarte det med nr 1, innimellom, så det blir ingen problem. Jeg er SNILL jeg vet dere. Jeg tenker på andre, så mannen skal til og med slippe å si i fra om det blir mange våken-netter, for jeg har en antenne som sier ifra når jeg burde ta ansvar fordi mannen blir sliten, noe dere burde lære dere. Det er ikke "min unge, din unge" når man først har fått barn. Begges ansvar :))

Men kjør på. Vær mannens dørmatte :)

Skrevet

Jeg er en av flere som mener hi er helt på jordet.

Lykke til med oppveksten.

Skrevet

Jeg håper mannen din lærer å si ifra og ikke la seg bli herset med fra deg hi.

Skrevet

Får jo bare håpe dere får kun et barn da.

Mer slitsom med flere barn vettu.

Gud,hvordan skulle du klart det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...