Freckleface26 Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Heisann kloke damer:) Jeg har ikm i morgen, jeg tok en cb i gaar, ikke morgenurin, den var negativ. Siden jeg ikke klarte aa vente saa tok jeg en ny cb i morges, denne gangen med morgenurin, den viste veldig svakt positiv, men samtidig saa oppdaget jeg at jeg spottet litt etter jeg hadde tatt testen? Hva skjer egentlig, jeg har folt meg veeeeldig gravid denne gangen og har vaert av og paa kvalm, trott og veldig om nede i underlivet, noe jeg ikke har opplevd di siste pp siden vi startet i mai? Jeg skjonner ingenting?? Hva bor jeg gjore? se ting ann og se om jeg faar mensen, eller bor jeg ta en ny om noen dager? Aaaaaaaaaahhh dette er saa frustrerende altsaa............ Haaper paa snarlig svar:)
**Cayenne** Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hadde samme symptomer som deg i forrige uke, og fikk 3 svakt positive med Clearblue pluss tre dager på rad. Like fullt kom tanta, men mulig det var en kjemisk. Håper det går bedre for deg:) Men ville ventet et par dager før jeg testet igjen, evt. teste med annet merke. Når har du ikm?
Freckleface26 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har Ikm i morgen, men har ikke spottet noe mer siden tidlig i morges...?? weird??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå