Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Vi har latt gutten vår på snart 9 mnd sove sammen med oss etter at jeg begynte i jobb, og nå vet han veldig bestemt hvor han vil sove. Han kan da holde seg våken til både 22 og 23 på kvelden fordi han venter på at vi skal legge oss med ham. Sovner han tidligere (har prøvd å stå opp tidligere for at han skal bli trøttere på kvelden), så våkner han så fort jeg prøver å legge ham i senga si, piggner til og holder ut til sent. Har ikke noe imot å samsove, men han kan ikke ligge alene i senga våres fordi hvis/når han våkner så krabber han og risikerer å deise i gulvet. Legger han seg sammen med oss, så må en av oss ta laang sovmorgen/lese på senga etc for å vente til han våkner. Greit nok det, men deilig å få litt tid for seg selv og/ ta en dusj/ gå på do.... Hvordan gjør dere andre det? Han har eget rom, men vurderer om vi må flytte senga hans tilbake til vårt rom for å ha mulighet å legge han der når vi står opp/før vi legger oss.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Her legges hun i senga si på eget rom til vanlig leggetid (ca 19.30) og sover der til første oppvåkning på natta (som regel en gang mellom midnatt og 04). Da kommer hun over i vår seng, og så sover vi sammen der til det er morgen i sju-tida. Hun kan ha noen småoppvåkninger på kvelden før vi legger oss, men da roer jeg henne i sengen slik at hun sover videre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå