Gå til innhold

Roper på Merete 33, Vårsol, sibabyno og Malene

Anbefalte innlegg

Vårsol: Så kjekt at du er igang igjen også, jeg krysser fingene for deg også :)

Lizzieliz: Ja da er vi jammen med nesten helt likt denne gang også, jeg skal på UL mandag 12, snakka me Haukeland idag, og de sa at uttak blei fredag 16 eller mandag 19, alt etter hva UL'en på mandag sier.

Så spennende med ny jobb da, og flytting og nytt land?

Jeg heier også virkelig på oss alle!! hadde vært kjekt med en positiv test til nyttår, eller på nyåret til de som er litt etter.

Fortsetter under...

Æsj - er kvalm som er langt vondt år. Regner med at det er progynovaen som er skurken. Også skikkelig emosjonell. Hvorfor får jeg alltid bivirkninger. Æsj og Æsj

Håper dere har det bra. Heier masse på dere.

Supert at du også er igang igjen Vårsol!

Off, ikke kjekt med bivirkinger!! Jeg er heldig og merker heldigvis ikke så mye *bank i bordet*. Har kanskje litt humørsvingninger, men det er det jo ikke jeg så merker så mye av, det er det min kjære som må gjennomgå :P hehe

Jeg synst iallefall det er skikkelig deilig å slippe nesesprayen og bare ta spray.

Håper også dere andre har det bra, Heia Heia! :)

Hei dere!!

Så kjekt at så mange er i gang i gjen!

Jeg må antakelig smøre meg med tålmodighet, da Porsgrunn holder stengt i romjulen..... Så da blir det ikke forsøk på meg før i februar.

Men fikk lov å få kort regime neste gang!! Jeg reagert veldig på nesesprayen, (stakars mannen min)

Begynte på jobb igjen 01.desember og er daglig leder i klesbutikk, så har virkelig hektiske dager nå! Godt å ha noe annet å tenke på!

Skal på julebord i kveld, og har planer om å ta meg en skikkelig fest!! He he! Satser på at det blir den siste på 1,5 år!!

Skål jenter!! :-)

Ja det er kjekt med travle dager, da går ventetiden fort :)

Jeg skal på UL imorgen, spent på hvordan eggposene har vokst siden jeg har kort regime denne gang, og om det blir uttak på fredag 16 eller mandag 19.

Er veldig deilig med kort regime Merete, men jeg føler nesten at jeg har glemt noe når jeg ikke tar spray.

Annonse

Du og jeg sibabyno - innsett mandag hvis eskimoene overlever :)

Fyttirakkern - det blir en skrullejul uten grenser...

Begynte å grine selvfølgelig - skikkelig emosjonell...

merete - synd at jul kom imellom, men lykke til på nyåret!

Du og jeg Lizzieliz ja, vitti at vi får samme innsettdato nå også :)

krysser fingrene for at eskimoene overlever!!! Og så krysser jeg fingrene for at jeg kommer så langt at jeg får sette tilbake egg denne gang, og selvfølgelig at de holder seg der og vokser seg store til høsten :):)

Jeg reiser til Bergen imorgen, så godt mulig jeg ikke kommer meg innpå her før mandag igjen, så lykke til, så blir det spennende å se innom her igjen da :)

Tusen takk for lykkeønsker:) uttaket er vel overstått,heldigvis for denne gangen var det ganske så smertefult,kom til og med en tåre mens legen holdt på, hun lurte på om ho skulle stoppe, men eg ville ha ut alle eggene :) 7 egg ble det, og idag fikk vi vite at 3 var befruktet og i god form, så satser på at de holder seg slik til mandag :-D

Malene og Merete: Takk, gleder meg til å få egget tilbake og endelig bli ruger :-D Så kjekt at du har fått sett vidunderet i magen Malene:-D. LizzieLiz: krysser fingrene for at Eskimoene overlever opptining og at du får innsett imorgen og :-) Lykke til, og tvi tvi :-) Juleklem

Annonse

Så glad på dine vegne sibabyno - supert med 3 befruktede egg!

Og Malene - det er jo helt fantastisk å se babyen :)

Vi har tatt over nøklene til vårt nye hus i Dk på fredag. Har brukt helgen til å flytte. Og nå setter jeg meg på flyet, med mange sommerfugler imorgen. Håper virkelig at de overlever. Jeg er nemlig alene, mannen blir her med sønnen vår...

Ønsker dere alle en gledelig fruktbar jul!

Det har vært flott å ha denne gjengen å dele alt med!

Hvordan gikk det i dag Lizzieliz

Da kan jeg endelig kalle meg RUGER :):):):)

Jeg fikk inn ett egg med veldig god kvalitet, de to andre eggene var desverre ikke av god nok kvalitet til å brukes eller fryses, men det er nå ett egg som skal til ;)

Så nå tenker jeg at det blir noen lange dager og uker frem til jeg kan teste. Skal ta blodprøve 2.januar, men regner med jeg kan teste noen dager før? vet dere på hvilken rugedag en kan teste?

Gratulerer som ruger Sibabyno!

To laaaaaange uker fremover nå, men jul og nyttår gjør kanskje at tiden går litt fortere!!!

Du kan teste når du vil, men en kan kanskje ikke tro på svaret før dag 11,12,13 eller 14. Hvis du tester tidlig og testen er neg. så vet du i allefall at eggløsningssprøyten er ute av kroppen!

Og så må jeg bare legge til her! HURRA FOR VÅRSOL73!!!!!

Grattis som ruger sibabyno!

Og fantastiske nyheter fra vårsol. Ble så glad - helt rørt her jeg sitter.

Begge eggene overlevde opptiningen. Så nå er jeg ruger på 2 egg - ett 2-delt og ett 8-delt. Flott med det 8-delte altså :) Og det var yndlingslegen min som satte inn :) Er mye mer avslappet nå enn etter 1. ivf. En god følelse :)

Jeg må også teste før 1. januar. Hvis jeg ikke blir gravid skal jeg nemlig si opp jobben... :) hihihi.

Vi har forresten overtatt huset. Er så fornøyd - men vi har en ganske lang vei å gå med oppussing. Men, huset er heldigvis så stort at vi kan fint bo der uten å bo oppi alt byggerotet...

Takk for alle varme hilsner og tanker :)

Dette er fortsatt egentlig helt uvirkelig for meg, men jeg krysser fingrene for at det skal gå bra. Så fort jeg sluttet på sprayen kjente jeg alle de "vanlige" gravidesymptomene, og det er vel et godt tegn. Skal ta ny hcg test i morgen.

Aleris legen min ble også utrolig overrasket, vi hadde nettopp diskutert neste forsøk, han skulle bare se på meg for sjekke at jeg var nedregulert før sprøytene. Så deretter at han så overrasket og rar ut i ansiktet, og jeg tenkte "det eneste som mangler nå er at jeg har fått et eller annet helseproblem i tilleg til alt dette ivf styret". Heldigvis var det ikke det :). Jeg trodde han spøkte, noe han bedyret at han ikke gjorde, "jeg kan ikke spøke med sånne ting" sa han. Jeg trodde det ikke før jeg fikk se testen.

Dette skjedde jo syklusen etter lap og hysteroskopi, men der fant de jo ingenting. Det taler jo for at det er tilfeldig at det skjedde nå, men jeg synes jo det er veldig rart når ingenting har skjedd på så lenge, og så skjer det rett etter den operasjonen.

Ønsker dere alle en fin frjulstid, og jeg krysser alt jeg har for dere som nå skal i gang igjen og som ruger.

Grattis som ruger igjen du også Lizzieliz. Det egget jeg fikk inn var også 8 delt, og begynte og utvikle seg videre, så de mente det var et veldig bra egg, så krysser fingre.

Når tenker du å teste da? er vel idag som regnes som rugedag 1?

endres det noe når egget var i varmeskap 1 dag lenger en vanlig?

Spennende med oppussing da, vi har holdt på i ett år med oppussing, tar tid...vi gjør alt selv da..men hjelp av min handye pappa....så huset begyner å bli beboelig nå...men gjenstår enda endel, men det værste er heldigvis over. Det som er greit med oppussing er at all ventetiden blir kortere.

Vårsol: så kjekt at uforutsette og så hyggelige ting kan skje!! dette fortjente du virkelig :)

Hei damer!

Ønsker dere alle en trivelig og ikke minst fruktbar jul!

Her sitter jeg i lykkerus denne formiddagen!!

Jeg er GRAVID!!! Og vi har klart det helt selv!!

Skal ikke ha mens fØr den 28., men testen er så positiv som den kan bli!!!

Merket noen velkjente smerter i bekkenet på jobb på tirsdag, tok test onsdag morgen som var negativ, men positiv på kvelden, og jeg tenkte bare at når den ikke er lest av på rett tid så kan den vise feil. Men visste jo innert inne at den var positiv!!! Jeg tar ikke feil av disse bekkensmertene! Men tok en ny test i dag morges, og der lyste mine to streker klart mot meg!!!!

Så jeg sier bare GOD JUL!!!!!

Klem fra Merete

Gratulerer Merete. Så fantastisk julegave :)

Er selv på rugedag 7, med veldig lave forventninger...og velidg lei Selvom jeg er glad på deres vegne var det ikke lett å feire jul med 6-uker gamle tvillinger...

Hvordan går det med deg sibabyno

Gratulerer merete!! For en super julegave! Det var velfortjent. Jeg er veldig kvalm og kaster opp mye (skal ikke klage nå etter alt styret med å bli gravid!!!) og er nå i uke 8.....

Lykke til alle dere andre rugere.

Gratulerer så mye Merete!! :D Arti at både du og Vårsol har greidd det helt selv! Fikk du første barnet ditt naturlig også Merete?

Lizzieliz, joda går bra med meg, rugedag 7 på meg og....humøret er litt opp og ned.....tørr ikke helt å tro at det kan gå bra....vet ikke om jeg har noen symptomer heller, men er litt småkvalm, ømme bryst og akkurat som jeg har litt mens murringer innimellom....men det er vel gjerne bivirkninger av crionen også....

Når skal du prøve å teste? jeg tenkte kanske lille nyttårsaften eller nyttårsaften..

Juleklem

Hei dere!

Takk for gratulasjoner!

Fortalte det til mamma i dag! Hun ble så glad for oss!!! Min stakars mamma er veldig syk av kreft, så håper inderlig at hun har tid til å vente til september! Men det var helt fantastisk å komme med noen gode nyheter!

Jeg har en gutt på 10 år som ble til naturlig (med en tidligere samboer), så har vi vår nydelige IVF-Jonas som blir 1 år nå i januar.

Hvis alt går bra, så blir det 1 år og 8 mnd mellom Jonas og denne babyen!

Så da er pallen fullsatt!

JEG ER Så HELDIG!!!

Lykke til med testing Lizzieliz og Sibaby!!!! Krysser fingre og tær for dere!

I morgen reiser vi til Sverige for å feire nyttår! Vi har noen venner som vi traff da vi var på bryllupsreise for 6 år siden, og som vi fortsatt har god kontakt med!

GODT NYTT åR ALLE SAMMEN!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...