mammaimai2011 Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Er det noen Blomsterdekoratører her inne? ta gjerne kontakt:)
Trultetryne Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg er blomsterdekoratør men jobber ikke som det akkurat nå.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 hvor e dere blomsterdekoratører hen? sånn i landet? jeg har tatt utdannelsen men ikke fagbrevet, men jobber md blomster
Trultetryne Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg har fagbrevet tok det i 1998.. gammel jeg.. hehe Jeg bor i Sogn og Fjordane.
Trultetryne Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg har fagbrevet tok det i 1998.. gammel jeg.. hehe Jeg bor i Sogn og Fjordane.
Linerlen og pipipen Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jobber som det, men har ikke nok praksis til å kunne gå opp til fagprøven helt ennå
mammaimai2011 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2011 Jeg jobber og bor i bergen;) Er faglært og har jobbet med blomster i 8 år. hvordan er det med graviditet og julejonnimg for dere? Kjenne jeg gruer meg litt da vi jobber 14-18 timers dager hos oss....
Mamma til tre gutter Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 hei hei eg er blomsterdekoratør og dette er mitt 3 svangerskap på jobb... det kan bli tøft, men du må kjenne på korppen din ka du orker.. det fins amgen oppgaver der du kan sitte i ro og slappe mer av.. så snakk med sjefen og la han/ho legge tilrette for deg.. lange dager tåler kroppen , må bare vite hvordan du skal jobbe med den.. og det er ikkje værre enn å spørre sjefen om du kan ta deg en time pause om dagen.. er bedre det enn at du blir sjukemedlt.. lytt til kroppen,men er jo siste uka som er verst.. så viss du klarer å ordne deg en dag fri får å a deg igjen er jo det og lurt.. men viktigest lytt til kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå