januarbaby012 Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Flere som har leggkramper ikke bare om natta men på dag oxo?? det er skikkelig vondt sps om natta og om morran, vet ike hva jg skal gjøre.
nyttårsprins Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Magnesium-tilskudd ble min redning. Men forhør deg gjerne med lege før du tar slikt tilskudd. Og ikke overskrid grensene. Lykke til!
idaløkken89 Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde mye legg kramper i andre og starten av tredje trimester. Det som hjalp for meg var å få legg massasje, måtte ha det hver kveld en periode. Ellers er det bra å ikke sitte for mye stille med beina i gulvet, ha beina på en stol foran deg og bevege deg endel. Fint med korte gåturer og drikk masse vann
DKmamma Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 For meg hjalp det å begynne med reisestrømper. De fås kjøpt på apotek. Jeg har også hevet fotenden av sengen min med noen ordbøker. Det har hjulpet på krampene, men anbefales ikke hvis du sliter med sure oppstøt. Håper det var til hjelp...
02,05 og 12, haaper vi:) Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Jeg fikk magnesium 800mg og kalsium som jeg skulle ta som en kur på 25 dager, det nesten friskmeldt meg. Men nå hadde jeg kommet litt lengre enn deg med kramper under foten og i tærne, nå har jeg bare litt kramper i leggene av og til.. Husk å drikke MYE vann! Lykke til:)
januarbaby012 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2011 takk for gode tips jenter ) klem til alle dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå