Skrømti Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Har termin i morgen, på lørdagsmorgen kom gutten! Nå er det full gang med skriking i heimen, det er nok en kolikkunge vi har fått. Men det er verdens skjønneste gutt, helt herlig å ha en baby i hus. Jeg er fortsatt litt shaky og kan nesten ikke tro det! Er utrolig takknemlig. Forøvrig trodde vi det skulle være en jente, så vi ble litt overrasket, men sjokket la seg raskt, og nå kan jeg ikke tenke meg en annen unge! Lykke til dere som stadig venter. Nyt denne siste tiden, den er sååå spesiell!
Gjest To tette❤ Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Gratulerer så mye med en liten gutt:) Sikkert overraskende da dere trodde det var jente;) Men er jo absolutt ikke nøye, så lenge de er friske og fine! Har dere guttenavn klart da? Gratulerer igjen:)
januarbaby012 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Å så heldig ) Gratulerer så mye hadd du vært på ul som viste at dere venter jente men fikk gutt?? lurer på om disse ul undersøkelser er ike noe å stole på kansje?? eller har ike du vært på ul, men bare trodde dere får jente?? lykke til videre og kos dg lille prinsen din
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Gratulerer så mye =) Litt morsom vri med "feil" kjønn, men gutter er da nydelige de også =) Lykke til med kolikk, håper det bedrer seg fort =) =)
Skrømti Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2011 Vi fikk beskjed på UL at det var 80 prosent sikkert at det var ei jente.. Men jeg har egentlig aldri slått meg _helt_ til ro med det..., men regna jo egentlig med at det skulle bli ei jente. I de fleste tilfeller kan man nok stole på ul undersøkelsene!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Gratulerer så mye med baby i hus, gleder meg, har 5 uker igjen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå