Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet om noen butikker i Bergensområdet eller nettbutikker som selger mammaklær som ikke er for dyre og som har små str? Gidder ikke bruke 1000 kroner på en mammabukse... de fleste butikker går ikke under str 36 i mammaklær, og dette blir for stort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger du mammaklær hvis str 36 er for stort da???

Skrevet

Henger meg litt på denne. Dere i Oslo. Hvor kjøper dere mammaklær?

Jeg synes H&M har en elendig kolleksjon.

Skrevet

Jeg har bestilt på nettet fra USA. Masse fint og greie priser. Små størrelser også, men husk at størrelsene i USA er mindre enn i Norge så Medium tilsvarer nok norsk Small. De har også amme klær.

Adr. er BABIESNBELLIES.COM

Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe mammaklær ila svangerskapet. Nå skal det sies at jeg ikke har lagt på meg all verden enda, og eneste stedet man ser det er akkurat på magen. Dette resulterer i at jeg nå i uke 27 fortsatt bruker de klærne jeg brukte før jeg ble gravid. Jeg ville heller bare sett ting ann og heller kjøpt noe en str større etter behov. Har enda ikke sett et mammaplagg som ser ok ut, for synes de er litt "kjerringaktige". De minner meg for mye om typen klær min mor på 46 bruker :P

Skrevet

Jeg har kjøpt på H&M og er kjempefornøyd med dongeribuksene deres:) Er kjempegode å gå i og ligger på 399kr :)

Skrevet

enig, syns dongeribuksene på HM er herlige :) Spesielt den jeg kjøpte denne gangen(den forrige ble for stor i begynnelsen av svangerskapet..var nok litt større over lår/rumpe forrige gang..). Men nå som jeg er kommet til uke 24 passer begge to, ene litt romslig, den andre akkurat passe :) Hadde ikke klart å gå i vanlige dongeribukser..magen begynner så langt ned i livet at selv low waist hadde blitt ubehagelig. Men jeg kjøper ikke mye gravidklær nei. En tights og ei dongeri..pluss et par gensre som jeg også kan bruke etterpå..dvs type trange sånne vanlige tynne genser, der eneste forskjellen er at de er litt lengre på magen enn vanlige gensre.

Sliter mere med å finne meg vinterjakke..har ikke lyst å bruke 700 kr for en jakke som blir brukt bare til februar.. får vel stjele samboer sin dunjakke når han ikke bruker den selv :)

Skrevet

Ja jeg trenger det selv om 36 blir for stort, de jeansene jeg brukte før jeg ble gravid passer i rumpa og på lårene, men de blir altfor stram rundt magen... buksene på hm er bare str 36 og oppover, og jeg syns de vier seg så mye ut, så de passer ikke! Kunne tenkt meg et par jeans og tunikaer, så kan jeg bruke tights, men da syns jeg det er finere med tunika som er laget for stor mage... Nei jeg gidder heller ikke bruke 700 på en jakke.... Det er snakk om noen få plagg som gjør at jeg kan føle meg vel, spesielt på jobb.

Skrevet

Siden jeg synes det bare er crap som selges, så har jeg hittil hold meg unna gravideklærne. Går i tights og lange singlet'er og gjerne en pen jakke over eller en stor genser. Har også oppdaget at Cubus selger noen aldeles fæbjulesse stretchdenim nå til 199,- som er ekstra lav på livet. Den er såpass høy bak at den sklir under magen forran, men holder seg godt oppe alikevel :-)

Ellers har jeg handlet på http://www.isabellaoliver.com/

Mye fint og herlig kvalitet!

Skrevet

Her har jeg kjøpt noen basis plagg i en str for stor, og itillegg typiske moteplagg som er vide, type tunika. I knappen på buksene putter jeg et hårstrikk, men har lagt på meg en del, så bruker kun bukser som er for store til vanlig. På slutten av graviditeten går det i koforrtable joggebukser fra H & M (med strikk) Med andre ord har jeg måttet kjøpe en del klær, men har ikke kjøpt noen typisk mamma klær, og da blir jo utvalget straks bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...