mamma.no Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Altså, her hverken merkes eller kjennes noe til noe som helst! Eneste er hodepinen som kommer pga av det største griseriet jeg noen gang har vært borti: Lutinus-usj Jaja, så dette ser rimelig bra svart ut.... Er det andre som ruger om dagen? I så fall - hvordan går det med dere?
Erinrp Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Heisan! Tror ikke du skal se så svart på at du ikke kjenner noe på rugedag 6:) Jeg er på rugedag 9, hadde murringer første dagene, men nå kjenner ikke jeg heller noe....vi får håpe det er et godt tegn!! Lykke til!! Klem:)
mamma.no Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Takk for klemmen, Erinrp:)) *klemmer tilbake* Når skal du teste? Jeg skal teste 15.nov.... LYKKE TIL! Klem:)
Puttekanin Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg er på rugedag 3. Kjente litt de første 2 dagene. Nå kjenner jeg ingenting. KRYSSER alt fro at det er bra tegn for alle oss!!! :)
Erinrp Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg skal egentlig ta blodprøve på mandag, men kommer til å vente til onsdag når jeg er ferdig på nattevakt....bare i tilfelle den er negativ for da har jeg fri resten av uka til å deppe....huff nå høres jeg veldig negativ ut her.... Har liggende en graviditestest hjemme så spørs om jeg klarer å vente, er jo på rugedag 9 og har hørt mange som tester pos da, men jeg tør ikke, er så redd for å se en blendahvit test:/ Skal du også ta blodprøve mamma.no? liker nicket ditt:))
mamma.no Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2011 Hei:) Takk, Erinrp - liker nicket mitt jeg også, og er faktisk ganske stolt over det når jeg tenker meg om:) Veldig koselig at du likte det i hvertfall:)) Skal vi se...jeg hadde innsett forrige onsdag, så da har jeg ruget i 7,5 døgn as we speak....hadde innsett kl.1030 ser du Og stille?? Enda mer stille nå....*hysj* Kommer litt sånn mensfølelse innimellom liksom. Og kanskje litt sånn "tak-følelse"? Føler at jeg "kjenner" livmoren mitt godt om dagen for å si det sånn. Ja, ikkje kjenner den som en venn....nei, ikke det enda, men kjenner godt at den "er der nede i magen". Jadda....fy, hvor mye tull jeg skriver nå! Jaja, men nok om det... Lutinus slutter jeg på nå, akkurat nå. Jeg er blitt veldig sår all over the place der nede og vasker klær klæ klæ, så akkurat dèt, dèt gidder jeg ikke mer. Det er det største griseriet jeg noen gang har vært borti! Og vet du - sånn tenker jeg: om eggene mine er/var babyegg, så hadde de holdt koken uavhengig av bruk av Lutinus. Sikkert mange som er uenige i meg der, men det er min menig om akkurat dette middelet. Jeg kommer ikke til å bruke det igjen, nei. Aint` happening:) Det finnes så mye annet på markedet, så jeg skal ha noe annetneste gang. Jeg skal hverken teste hjemme eller ta blodprøve. Venter på mensen... Ser der, der slo jeg deg i å være negativ gitt! ;-P Krysser likevel alt jeg har og ønsker du og dere alle inkl meg selv lykke til! Nattaklemmer
Erinrp Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Hvordan går det mamma.no? Kjenner du noen symptomer?? Jeg har begynt å fa mer murringer igjen + mer vondt i korsryggen så det føles ut som mensen er rett rundt hjørnet, men får vel bare vente å se....skulle ønske jeg fikk litt mer typiske symptomer som kunne gi meg litt håp:/ Det eneste er at jeg må opp å tisse om natten, men det er vel kanskje bare bivirkning av Crinonen....Skal du ikke teste i det hele tatt?? jeg har en test som jeg sikkert svir av i helga, vil bare ha svaret snart og slutte å lete etter symptomer.... krysser alt jeg har for deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå