Billie Jean Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Mini på 3,5mnd har begynt med ett måltid NAN hver kveld (200ml). Han har nå ikke bæsja på 6 dager, og blir mer og mer prega hver dag. Sover urolig og er tydelig plaget. Et kjapt googlesøk gir meg inntrykk av at NAN er hardere for magen enn Hipp og Collett, har noen av dere erfaring med disse merkene? Har hatt oppi 1-2 t-skjeer malt i flaska, massert magen, latt han ligge ofte på magen, gitt varme bad, massert under føttene, gitt sukkervann 1-2 ganger daglig de tre siste dagene... Hva kan jeg gjøre? Burde jeg bytte merke? Er det noe annet jeg kan gjøre for at magen skal få fart på seg? Uff, kjenner jeg får helt vondt inni meg
Matrosen og Meg:) Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 jeg svarte nettopp på det andre innlegget her. men svarer deg også vår gutt ble kjempehard i magen av nan, og hadde mye mageknip, samt problemer med avføringen. Vi byttet til collett. har ikke opplevd magevondt en eneste gang etter. har ikke trengt å bruke noe malt. og han bæsjer to ganger om dagen:) som jeg skrev i det andre innlegget, jeg anbefaler collett på det høyeste:) det funket ihvertfall for oss:) har ikke prøvd hipp, så det har jeg ingen erfaring med:)
røderoser Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Eg prøvde Nan, men jenta blei hard i magen, problemer med å få opp rap og en god del gulp. Byttet til Hipp, bruker MYE mindre malt, rapene kommer lett og minimalt med gulp Har du prøvd sviskesaft?? Det setter ofte fart på sakene
Luna 31.3.11 <3 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 ja, BYTT! flere venner av meg som har byttet til hipp. De er kjempe fornøyde. Ett par bruker collet også..de har heller ingenting å klage på bruker hipp selv:) vil ikke bruke noe annet håper det ordner seg:) lykke til ;)
Studentmamma88 Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Byttet først til hipp, men vi endte på colett. Tøtta ble mye bedre i magen og spiste den bedre. Den lukter til og med bedre:) Desverre fikk vi beskjed på sykehuset at vi måtte gå tilbake til nan. Er usikker på grunnen, men tror det rett og slett bare dreide seg om at man skal unngå å bytte mme flere ganger. Du kan fint gi sviskesaft, det liker vell alle barn:) Masser og klem litt på tykktarm-siden. Du kan også prøve å stikke et termometer i endetarmen, helt forsiktig. Tror jeg hadde ringt lege dersom han plages mye.
Tauriel Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jentungen fikk mageknip, problem med å få opp luft og gulpet mye av colett, nan, apotekes spesialmerke og tålte "gamle hipp" brukbart men slet mye der og, så turte ikke prøve den nye...Hun reagerte på morsmelken min og, men den forsvant så den ble utelukket. Endte opp med Holle, hun har ingen problem med avføring, gulping og raping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå