Gå til innhold

Kan begynnende rier være like svake som kynnere? Eller kan Kynnerene komme regelmessig som rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd begynnende rier. Med første gikk vannet og noen timer etter, når riene kom så kom de brått og skikkelig med en gang...

Med andre kom også riene som lyn fra klar himmel, drit vonde og med 2 min mellom....

Nå teller jeg faktisk tid mellom kynnerene, for jeg syntes de kom uvanlig jevnt! Og det viser seg at de kommer med ca 7 min mellomrom og har en varighet på 40-60 min...

Er det vanlige kynnere?????

Skal sies at jeg har hatt tegningsblødning i 13-tiden i dag og har sterke mens smerter i ryggen og delvis magen konstant (uten stopp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første fødsel begynte med uregelmessige kynnere, som ble mer og mer regelmessige. Skal sies at det startet torsdagen, de var regelmessige da jeg gikk og la meg i to tida på fredagen (på natta), og jeg våknet av at de var blitt rier på morgenen lørdagen.

Og så skal det sies at jeg opplevde at kynnerne ble sterke og regelmessige for noen uker siden (uke 25) og da jeg var inne på føden viste det seg at deisse gjode så stort utslag at de kalte det for prematurrier (ble stoppet med drypp)

Så svaret er vel egentlig ikke entydig... Jeg opplever at det er glidende overganger der, og det er vel egentlig effekten av kynnerne/riene som definerer dem.

Masse lykke til! Hold oss gjerne oppdatert!

Skrevet

Ok, tusen takk, det var til god hjelp =)

Saken er at jeg er akkurat kommet over i uke 36 i dag og har vært sykmeldt siste 3 ukene fullt, pga fare for premature rier!

Mine to tidligere fødsler var over på henholdsvis 3 og 2,20 timer!!! Så jeg er litt nervæs for at dette går fort når det først setter igang...og jeg får ikke tak i barnevakta!!!!!!

Kynnerene som er regelmessige blir vondere og vondere, men ikke rie-vonde liksom!!!

Skrevet

Min fødsel begynte med kynnere, jeg kunne ikke kjenne de i det hele tatt (men det gjør jeg aldri når jeg har kynnere), jeg merket bare at magen ble hard å ta på. De var også veldig uregelmessige, allerede fra starten var det alt fra 3-8 min i mellom de.. Så begynte de etterhvert å bli vonde, og utviklet seg til rier :)

Jeg synes dine kynnere var litt langvarige kanskje? Det kan meget godt hende at noe er i ferd med å skje ;) Lykke til!

Skrevet

Oi, ja, kan se at de kynnerene var veldig lange... Mente egentlig 40-60 SEKUNDER!!!!

He he he =)

Det rare er at det ga seg litt, ikke mens smertene, men kynnerene... de kom sjeldnere så jeg gikk å la meg... Lå våken en time (var egentlig stup trøtt) Sov i 1,5 time og har nå vært våken igjen i 2 timer... KUN vondt i ryggen (dvs nederst i korsryggen) ikke noe annet... Men med en gang jeg gikk i stua og satte meg, så kom mens smertene kraftig tilbake også (tok forresten en paracet før jeg la meg)

HATER å ikke få sove om natta!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...