Gå til innhold

Julegave til 1åring?!? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til meg? :)

Både fra oss (foreldrene), besteforeldre ol..

helt blank! Eneste vi har tenkt på er lekekjøkken ol :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her trenger vi i hvert fall tusen ting! :-) Tripptrappstol, nytt bilsete, strikka klær, vintersko, barnesikring til vedovn, akebrett, trille- barnevogn, fotoalbum, trehjulssykkel osv. - og selvfølgelig mange gode bøker og leker!

Skrevet

trehjuls sykkel fikk frøkna i 1års gave... men akebrett er høyt på listen :) Sitter å kikker på litt leker og sånt, prøve å finne noe litt skikkelige leker :)

Skrevet

Vi tror vi skal kjøpe bord og stoler til vår tulle. Hun synes det er stas å sitte på lave ting, så tror dette kan være midt i blinken. Har ønsket gyngestol til besteforeldrene. Ellers er duplo og bøker stor suksess her i gården. Fikk masse ullklær i str 86-92 til jul ifjor og til 1-årsdagen, så hadde vi hatt lite av det hadde det vært ønskelig. Jeg har også siklet litt på en liten barnebenk (med lokk), tror kanskje det blir til 2-årsdagen.

Skrevet

En liten sekk til barnehagen. (bitteliten.)

Duplo

Fisher price Little people greier (Et hus og en buss er veldig populært her)

Sin egen stol (ikke tripp trapp men godstol eller bare en liten stol)

Skrevet

Jeg er også på desperat gavetipsjakt! :) Her er det både 1 årsdag og julaften i løpet av 3 uker så vi sliter litt med kreativiteten.. :)

Skrevet

Hvis det ikke er noe han / hun trenger av nyttige ting kan jeg tipse om å kjøpe en Wheelybug, de pleier å bli populære! :)

Skrevet

* Lekebil som man både kan sitte på og dytte, gjerne med knapper med ulike lyder - er masse i bruk både hos 1,5-åringen og 3,5-åringen her i huset!

* First Price bondegård eller garasje/bilbane.

* Hvis jente: Dukke med tilbehør (potte, smekke, smokk, tåteflaske, osv)

og dukke-trille.

* Babyhuske - hvis dere har plass til det i hage/på terrasse/innendørs.

* Liten plastsklie - kan has både utendørs og innendørs.

* Puslespill med knotter.

* CD med barnemusikk.

* Til lekekjøkken passer det med plastmat og koppestell.

Skrevet

Syntes det er vanslig å finne noe å ønske seg siden hun har storesøster som har det meste...

Men har ønsket meg litt mere duplo og klær, gavekort på skobutikk.

Jeg har kjøpt et fisher price lekekamera, en oppblåsbar hoppeku og kjøper med en duplopakke tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...