Gå til innhold

Ahhh jeg blir helt sprø av dette..

Anbefalte innlegg

Hadde en SA 3 oktober..blødde i 9 dager. Fikk eggløsning uka etter og har hatt sex annenhver dag. Tanta har enda ikke kommet og testen i går var negativ.. grrrr. Da jeg var gravid i oktober fikk jeg positiv test først 6 dager over IKM.Blir så sliten av å ikke vite.

Så sitter her da og driver rene symptom-jakten;)

Flere som er over IKM og har fått negativ foreløpig?

Fortsetter under...

Jeg hadde tatt 2 tester og fikk gravid på begge.Var happy i 1 uke eller noe..Begynte med kraftige mens-smerter og så blødde jeg masse.

Hadde det ikke vært for de testene kunne jeg trodd at tanta var forsinket bare og fikk en kraftig menstruasjon.. dro til gyno og da kunne han ikke se noe som helst der inne lenger..

Hva skjedde med deg?

Uff det var leit!:/ Jeg sluttet på p-ring og fikk mensen 1 uke for sent etter dette. Men blødde noe helt sykt mye og lenge! Hadde kraftige menssmerter. Men er vel kanskje ikke så sannsynlig at jeg har vært gravid før dette skjedde. Ingen positiv test. Blir bare så frustrert over å ikke bli gravid og leter vel kanskje etter forklaringer som ikke er der. Får bare smøre meg med tålmodighet!

• 10 måneder senere...

Hei.

Kan noen av dere hjelpe meg litt her...

Jeg var hos legen 25.september tok en graviditetstest, den var negativ.

25 sep, var 3 dager før jeg skulle ha mens.

I dag er det 2. Oktober og har ikke fått mensen enda.

Istede for er jeg veldig sliten, kvalm, må tisse hele tiden, ømme bryst og litt svimmel.

Har lyst å bli gravid og er redd for å ta en ny test, blir ganske nedfor når testen er negativ.

Hva bør jeg gjøre?

Annonse

er i samme båt!!! tok ut hormonspiral 26 august, fikk tanta 31 august.. nå er jeg sikker på at jeg er gravid, kjempe ømme pupper, føler meg skikkelig slapp og trøtt ( spesielt på jobb, er regnskapsfører og dagene er laaange, trøtt og sliten hele dagen) tenker om at dette ikke er graviditet er det noe galt med meg.. :( men har testa og får negativ på de fleste.. starta å teste for en uke siden. Har fått et par med svaaaak strek.. noen som har fått negativ, men vært gravid? alså når testa positiv ? frustrerende.. hadde ikke tenkt å bli gravid med en gang, vi har ikke planlagt i forhold til eggløsning eller noe, men føler meg så gravid!!!

Ømme og vonde bryst kan man få før mens.. det har jeg til tider.. men ikke som dette. har hatt to graviditeter tidligere. den første mista jeg i 5 mnd. nr 2 er en frisk og go gutt på 4:-) jeg har vel gått i fella med å " få" symptomer ved å kjenne etter... Kanskje.. etter testene å dømme har jeg nok det:/

Ømme og vonde bryst kan man få før mens.. det har jeg til tider.. men ikke som dette. har hatt to graviditeter tidligere. den første mista jeg i 5 mnd. nr 2 er en frisk og go gutt på 4:-) jeg har vel gått i fella med å " få" symptomer ved å kjenne etter... Kanskje.. etter testene å dømme har jeg nok det:/

Kondolerer for det.. En gutt på 4 år:) søtt..

Vel jeg tar en test i morgen før jeg skal på jobb..

Uansett svar vil det påvirke meg.. Vil gjerne ha barn.. Og Når en test er negativ så blir en litt lei seg, ( hvertfall meg)..

Skal holde dere oppdatert på hva som skjer:)

Takk for svar ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...