Gå til innhold

Kluss med mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-ring lørdag 27. aug og fikk blødning som forventet onsdag 31.aug. Neste forventet mens skulle da være onsdag 28. september, men den kom ca. 1 uke for sent, natt til torsdag 6.oktober. Neste forventet mens skulle da være torsdag 3. november, men denne har ikke kommet! Tok test fredag 4. november, men negativ:( Har ikke testet noe siden fredag, men tror ikke jeg er gravid, kjennes ikke slik ut:p

Er det flere som har opplevd kluss med mensen på same måte? Jeg tenkte at siden den bare var 1 uke for sen første gang så ville den nå ha stabilisert seg, men neida! Går her og venter og venter...har ingen symptomer på graviditet og orker ikke teste meg hver dag heller.

Må legge til at jeg har gått på prevensjon i ca 12 år, 4 på piller og 8 på p-ring ca...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skuffe deg eller noe, men da jeg sluttet på pillen gikk det nesten 2 år før syklusene mine var normale, det e jo som du selv sier at det er veldig individuelt fra person til person, men det kan gå alt fra en mnd til ett år, sier vist legene.

Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Ja er klar over det, så det går bra! Men nå skjønner jeg liksom ikke om jeg skal gå og vente på mensen, eller om jeg går rett på EL og hopper over mensen denne gangen... frustrerende! Ser at folk sier litt forskjellig! Jo mer man leser jo verre blir det, haha.... begynner å innbille meg at jeg kan ha hatt SA også, siden eg blødde så sykt masse og det var skikkelig vondt. Eller om dette bare var en kompensasjon for alle de årene jeg ikke har hatt mens:(

Skrevet

Ja, vet akkurat hvor frustrerende dette kan være. Kan ikke gi deg annet råd enn å bare føle og kjenne på kroppen din, evt kan du begynne og tempe, og se hvordan kroppen forandrer seg på den måten;)

Skrevet

Jo takk for det:) Bare ta vanlig febermåler på morgenen? EL tester hjelper jo ikke nå når jeg ikke aner når den er!

Skrevet

Burde helst bruke en måler med to desimaler, for mere nøyaktige temper:)

Jeg har lastet ned ett program på tlf, hvor jeg legger inn start og slutt dato for mens, så når forventet mens er, og så legger jeg inn temper der, så kan du se på en graf når du har høyest stigning, det er ca da du har el, gjør du dette noen mnd og sammenligner så finner du kanskje en harmoni og letter frustrasjonen litt:)

Skrevet

Kalles denne tempen noe spes? Regner med man får kjøpt på apoteket? Kan ikke noe om dette jeg siden vi er førstegangsprøvere;) Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...