blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 til å bestille en time hos gyn for UL. er så UTROLIG nysgjerrig på hvilket kjønn bebien i magen har <3 er jeg gal om jeg bestiller time nå, og ordinær UL er 7 desember?? er jo da 14+3 i dag og det er sikkert i alle fall 1 uke ventetid hos gyn :/
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Har du barn fra før? Med nr to ville vi vite kjønn pga praktiske ting, som klær etc...Med nr en så de det ikke.... ;/ Ville ventet jeg, men det er jo meg! Men nå er jeg nok litt sparsommelig med penger, så jeg ville ventet Det går fort til desember nå! Ikke sikkert du får så kjapt time hos gyn?
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 har en fantastisk flott gutt er utrolig nysgjerrig, å 100 kr har e å bruke på en UL. ja tenker jo også litt på klær osv. Og litt om klærne etter storebror ikke bør pakkes så veldi langt vekk.. garasjen vår er snart ferdig så da skal alt pakkes å sorteres å ut der
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Ja skjønner det! Datteren min er 3, og jeg har spart på alt! Det er mye Så vi får ei jente til i mars, så skal etterhvert begynne å ta ut litt... Har sortert etter str tidligere, når jeg var babysjuk! hehe Men prøv å vent da, du har jo tid nok etter UL også ) Lykke til da:)
magica78 Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 hvor koster ul 100 kr? har aldri betalt mindre enn 900 jeg....og koster det 100 kr så skjønner jeg ikke hvorfor du engang lurer.......
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 8. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2011 hehe jeg går til en gyn som har avtale med staten eller hva det e. så før ordinær UL koster UL 100 kr. sist e var der så hadde han fått nytt apparat så da tok han likegodt en 3d ul bare for gøy i uke 9. fikk til og med bilde! detva veldi gøy å veldi spesielt å se på men er jo litt usikker på hva e ska si lissom. hei e vil gjerne ha en Ul for e vil vite kjønn.. hehe da tror de sikkert e e spik spenna galen!
nyttårsprins Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg ville ha ventet. Det er ikke sikkert de kan se kjønnet allerede nå. Da må du i såfall ha i bakhodet at det kan være feil. Og da er du vel egentlig like langt?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 jeg var på UL i uke 15 og da kunne dem ikke se kjønnet. jeg også betalte 100kr hos gyn, da jeg hadde henvisning fra lege. Var på ordinær UL og der ble det sagt at det var mest sansynlig en jente. Så bestilte en ny UL to uker etterpå. Og da fikk jeg bekreftet at det var en jente =) Jeg syns det er veldig kjekt å vite kjønnet jeg da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå