Gå til innhold

Treff i Oslo?

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe stemning for det? Hadde vært hyggelig å ha noen å trille med, gå på cafe med osv utover vinteren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres jo hyggelig ut :) jeg er med jeg, selv om jeg ikke liker Lysbakken, så er jeg grei sånn ellers :) hehe

Skrevet

Hehe.. det har jo vi til felles da :P Selv om det er en farlig debatt å starte på :P

Håper det er flere som kunne tenke seg dette, de fleste har jo barselgrupper, men skader ikke å ha et større nettverk av folk i samme situasjon(altså permisjon).

Jeg har ihvertfall ikke noen venner her i oslo med små barn, kjenner både jeg og samboer savner det :)

Skrevet

Noe sier meg at vi i tilfelle bør legge Lysbakken-debatten død, i alle fall til folk blir godt kjent:)

Skrevet

hehe helt enig Mini84:) den er lagt død fra min side ihvertfall....

har bare fått så mye av han opp i halsen mens jeg jobbet og studerte pedagogikk..

nå vil jeg ikke bruke permisjonen min til å snakke om han :) så han på nyhetene istad og da lo jeg litt med samboeren min for jeg fortalte hvor irritert jeg hadde blitt på det lille forslaget og at jeg la ut om alt som irriterte meg ved han..

samboeren min bare lo og sa at han skjønte meg iforhold til barnehagepolitikk men at jeg nok hadde latt det komme ut i feil debatt og med litt for mye irritasjon ... for det inlegget var jo igrunnen om pappatrilletur :) så beklager at jeg ble så opphauset...

merker jeg har liten voksenkontakt om dagene, så hadde vært supert med et treff!! :)

Skrevet

Hehe, min datter er ikke så gira på å diskutere med mammaen sin, så da benytter man enhver anledning. Du må gjerne hause deg opp til meg altså, jeg er så vant til å være uenig med folk uansett, blir ikke såra og vonbroten av den grunn:)

Skrevet

hehe godt å høre......blir ikke såret jeg heller ... synes diskusjoner er lærerike jeg så lenge de er konstruktive:)

Skrevet

Jeg både liker utspillene til Lysbakken og er kritisk til skrikekur så tror kanskje jeg sier: kos dere! :)

Skrevet

jeg er også kritisk til skrikekur ;)

Skrevet

Hei, jeg er med, ikke på diskusjonen men på treff :)

når og hvor?

Skrevet

Hehe.. om man liker Lysbakken og skrikekurer eller ei.. så har det ikke noe å si :P enkelte temaer kan man jo bare styre unna, eller så kan man jo prøve å godta at andre har andre meninger :P

Hvor gamle er dere og hvor gamle er barna deres?

Skrevet

Blir gjerne med jeg også, ble ikke noe barselgruppe her jeg bor, så hadde vært hyggelig å få møte noen andre med babyer også, har heller ingen venner som har fått barn enda. Jeg er 27 år og gutten min er 7 måneder :)

Skrevet

Jeg blir gjerne med, er 23 år og har en liten en på 6 uker.

Skrevet

Men da syntes jeg vi skal prøve å få til et treff iløpet av de neste ukene?

Sentrum må jo være det letteste :)

Jeg er forresten 26, har en på 4 og en på 3 uker :)

Skrevet

Høres bra ut! Jeg er 26 og har ei jente på 6 måneder.

Skrevet

høres flott ut :) Og enig i at vi lar diskusjonen være, og jeg er ingen kranglefant så at andre har andre meninger er positivt synes jeg :)

Jeg er 28 år og har en datter på 7 måneder...... :)

Skrevet

Kom gjerne med forslag om steder og tid? :)

Skrevet

Jeg blir også med! Hyggelig å treffe flere "likesinnede" (altså småbarnsmødre i perm :) )

Jeg er 35, og weegirl blir 6 uker på søndag.

Skrevet

Jag kunde tänkt mig å vart med :) är 31 och har en på 3,5 och prinsen på 8 veckor på fredag :)

Skrevet

Ja, ja ja! Dette hørtes bra ut :-) Jeg er 23 år, og har en liten jente på 5 måneder. I bydelen vår er det ikke barselgruppe så å bli kjent med noen med barn hadde vært en drøm for meg.

Skrevet

Ja jenter, har det blitt bestemt noe sted og tid? hvorfor ble det plutselig stille her

Skrevet

Bare å komme med forslag, jeg er ganske fleksibel :P Men kanskje egon på byporten er et ok sted? Da er det nært hvis man kommer med trikk, buss eller bane :)

Eller peppes der nede?

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært på Egon på Byporten. Er det ikke litt trangt der? Jeg har bare sittet oppe da, tenker at det blir et par vogner.

Skrevet

Jo er jo det faktisk..

Kanskje den opus cafeen inne på oslo s er mer passelig, der er det ihvertfall masse plass ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...