Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 De beholderne fra avent er jo kjempe dyre og kjøpe på apotek i mengden. kanskje noen har noen smarte tips å gi meg?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 isbitformer da kan du ta dem opp igjen og tine akkurat passe mengde også
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 hvilke isbitformer da? poser? hvis jeg heller det i former som de fra ikea vil melken holde seg steril da? mye jeg lurer på nå, men jeg har aldri hatt så mye melk at jeg har hatt melk til overs før, og tenkte jeg kunne jo fryse ned det.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 IKEA har mange små plastbeholdere du både kan fryse og tine i. Se bakeavdeling;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg kjøpte noen aventbokser på en butikk med barneutstyr. Hadde også melken i fryseposer. Men de fra ikea er sikkert også greie
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 isbitposer mener jeg selvfølgelig, ikke fryseposer.. hehe hilsen 20:00
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Jeg brukte isterningsposer. Helt geniale:) Billig, tar liten plass i fryseren, og du han ta opp bare akkurat det du trenger til et måltid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå