Silja81 Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei! Synes dagene går så sakte og sjekker postkassen hver dag. Har nå ventet i 3 uker siden henvendelse ble sendt fra lege. Journalen må nå sjekkes av lege på fertilitetsklinikk og så skal det komme et brev. Har begrenset meg til å kun ringe og mase en gang i uken men får samme svar hver gang "legen skal sjekke journalen og det tar noen dager". Hadde vært greit å ha en dato å forholde seg til. Dessuten har jeg masse spørsmål til klinikken, er jo helt ny på dette. Men uansett fint å kunne følge med på diskusjoner her inne. Lærer mye av det òg
Oktoberbabyen Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 hvor lang tid det tar kommer vel an på hvor søknaden ble sendt, og hvilke tester som ble tatt på forhånd.. for min del tok det ikke lang tid selv om jeg fikk brev først om at søknaden var mottatt, og at det kunne gå 6 mnd før jeg fikk innkallelse.. men tok bare et par dager før jeg fikk innkallingen... og da var det bare et par dager til timen..
Tante_Esel Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 vi sendte henvisning i starten av sept, fikk brev om at søknaden var mottatt i oktober, og time i starten av desember...
snuppo Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 tok noen mnd,men ringte i forkant å sa at jeg kunne ta en time om noen avbestilte, men tar lang tid ja, men vet bare hvordan det er på st.olavs jeg da,.
Silja81 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2011 Takk for svar Da er det bare å fortsette vente. Neste masesamtal blir på tirsdag . Legen som jeg var hos til utredning sa at det var ca 4 måneders ventetid. Men håper virkelig at hun mente til behandlingsstart og ikke tiden før forsamtale... Har satt meg opp på ringeliste jeg òg snuppo. Men tenker at det vil vel alle gjøre? Imsevimse, det må ha vært deilig å bli så positivt overrasket. Det var jo ikke så lenge du måtte vente heller Adine. Smører meg med tålmodighet nok en gang.
Oktoberbabyen Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Silja81: det var igrunn deilig, samtidig som jeg syns det har gått litt vel fort i svingen, jeg er sånn som må ha tenkt igjennom alt på forhånd og planlagt og filosofert og..ja.. Idag og i morgen er innsett, og det er "bare" 15 dager siden første samtale med riksen... Så er en smule stresset og føler ikke heeelt at jeg har kontroll på verden kan du si:-)
Silja81 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2011 limsevimse; høres jo ut som en drøm med bare 15 dager. Men skjønner at det føles som at det går litt fort når man er innstilt på at det skal ta så mye lenger tid. Ønsker deg all lykke med innsett idag og imorgen. Venter fortsatt på brev jeg . Utålmodig...
Tante_Esel Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 jeg begynte ogsaa paa sprøyter (kort regime) paa første mens etter forsamtale.. elv om jeg var paa forsamtale i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå