lavidaloca Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Det gikk som det måtte gå. En herlig formiddag med støvsugeren, moppen, lufting av sengeklær, flytting av møbler osv........... Resten av dagen og sikkert morgendagen blir vel å tilbringe på sofaen. At man aldri lærer???? Flere som begynner å bygge rede? Er i uke 36 nå
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Er heldigvis så og si ferdig med redebygginga nå =) For jeg hadde nok ikke makta stort lenger... ikke før magen er vekk!!! Men jeg hadde noen dager for 1-1,5mnd siden slik som deg, da jeg ordna og styre på her, flytta sofagruppen, bytta 7 gardinlengder i stua og styra verre på og som du sier, resultatet ble et helsikes bekken etterpå.. Heldigvis skulle jeg til fysio dagen etter så da ordna det seg igjen =) Lykke til videre =)
lavidaloca Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Takk for det:) Har noe dager innimellom der bekkenet er så godt som smertefritt og energien er på topp. Da er det så innmari vanskelig å ta det med ro Men nå er det ikke lenge igjen til termin
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Jeg har det helt likt! Jeg begynte "heldigvis" for noen mnder siden, og er nå stort sett i mål. Bare vaskemanien som henger i litt og den er jo grei. Jeg deler opp rommene i huset, da klarer jeg å gi meg raskere;) Utrolig koselig å re opp babykurven;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå