Tante_Esel Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 hei Husker du hadde lagt ut et innlegg om lav hcg... Min var paa 96 paa rd 12. er spira di fortsatt i magen lurer jeg paa hehe...
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Heia. Når jeg snakket med riksen sa de at verdien var helt perfekt, å ut fra det jeg vet er "bobla" enda godt plassert i magen Tok ny hcg prøve i går, som jeg forhåpentligvis får svar på i morgen... Utrolig hvor lange dagene blir når man venter i spenning. Er også blitt sykmeldt, så nå ligger jeg hjemme å slapper av. Symptomer kommer å går, men puppene har eksplodert, kvalmen syns jeg er stigende, heldigvis vært rolig i 1-2 dager, men den er der. Å ikke minst TRØTT, er sikker på jeg kunne sovet dagen lang men prøver å holde meg våken på dagen, men det blir mange små dupp innimellom! Hvordan går det med deg?
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 ja, må ikke glemme å nevne at jeg er på do MYE oftere enn før! Føler jeg nesten hadde kunne bosatte meg på badet hehe
Tante_Esel Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2011 saa bra da er det nok bra her hos meg ogsaa holder ogsaa til paa riksen Og denne gangen "festet" de embryoene god t i livmora... insettet var skikkelig vondt, og det var overlege tanbo som satt de inn hehe.. alt virket bedre enn de andre forsøkene mine... er superkvalm, fryser og svetter om hverandre... vaakner med bløt dyne om natta... er veldig trøtt jeg og ja.... og tisee mye! men har ikke ømme pupper... men det bekymrer meg ikke, for de har ikke vaert ømme i noen av mine andre 2 svangerskap saa tidlig uansett men det stikker i de da føler ogsaa jeg bare gaar i en liten boble... og naa haaper jeg paa at jeg faar ultralud raskt, saa jeg kan se at embryoet er paa riktig plass evt o det er 2 der da... hvor mange satt du inn har u hatt mange forsøk før takk for at du svarte saa fort
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Har satt inn bare 1 denne gang, får ikke lov til to kun på evt fryse forsøk, men denne gang ble det ikke noe på frys! Har hatt ett forsøk tidligere med 2 frys. Jeg skal på privat UL om 2 uker og den 1.des skal jeg på Riksen, så jeg er spent. Innsettingen min var vondt når han "stappa" derre "spekelet" inn, uten glidemiddel, bare skylla det i ett eller anna?? men men, de sa det var gulleegget i hvertfall så nå håper og tror jeg på det ;-) Nå vil jeg ha mitt etterlengtet mirakel.
Tante_Esel Skrevet 8. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2011 dette var fryseforsøk, saa derfor jeg fikk 2 egg ellers har jeg bare faatt lov til ett jeg og Hører du til rikshospitalet, siden du skal paa UL der... eller er det sann at alle blir kaldt inn til ul paa riksen... trodde det var som at man hadde blitt gravid paa normal maate, og at man blir fulgt opp der man bor... spennende med ul om 2 uker da det gaar nok fort regner med jeg skal paa ul rundt den samme tiden hvor gammel er du jeg er 28, og naa har vi vaert prøvere i 3 aar... saa jeg vil ogsaa ha mitt etterlengtede mirakel!!!
Alvepia *happy mum* Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg hadde dette forsøket hos Riksen, å det var de som lurte på når jeg ville ha UL ;-) Jeg er 27 (straks 28) Vi ha prøvet i snart 9 år gitt. Uff hvor fort tiden går altså! :S Hvor i landet bort du? holder selv til på østlandet, nærmere beskrivelse kan vi evt ta på PM. ;-) hehe...
Tante_Esel Skrevet 9. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2011 oi er prøven paa 96... sa hun paa rikshospitalet det er jo en kjempefin prøve fikk tilbud om UL, jeg sa jeg hadde maset paa legen for aa faa ul før... pga ex.u... da sa hun at hun kunne sende meg noen papirer, saa vi fik Ul her i stedet godt aa slippe den lange veien egenltlig.. men samtidig vil jeg jo gjerne ha UL i uke 8 ogsaa hvis det er mulig fortalte ogsaa at vi hadde juksa med prøva og at jeg viste resultatet hehe.. hun bare lo og synes det var helt greit!! saa deilig aa faa den beskjeden da om at 96 var et bra svar hvordan gaar det med deg ligger du bare paa sofaen og koser deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå