Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva har dere på av klær i bæresele/-sjal om dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Her er det ca 3-9 grader. Jeg har på gutten body og strømpebukser (ikke nødvendigvis ull), også har han på seg heldress, votter og lue av 100 % ull (fra lille lam)+ raggsokker. Gutten min er varmblodig da, så vil tru at en del andre babyer kanskje trenger litt mer tøy?

Jeg bærer ham fremdeles på magen, så blir jo sikkert også mer varme fra meg på den måten, enn om jeg bar ham på ryggen. Syns det er godt å ha egen halslinning åpen, slik at han kan hvile bollekinnene mot huden min og ikke mot f eks en kald glidelås :)

Skrevet

Min er også varmblodig. Har prøvd å ha på han heldress i fleece med bare ullundertøy under, men han blir sinnsykt varm og klam. Kanskje prøve ull i stedet, se om det er bedre. Han blir like varm uansett om han er på magen eller ryggen.

Noen flere?

Skrevet

Ullundertøy og heldress av ull, lue og ullsokker.

Skrevet

Idag var det omkring 8 grader og litt vind: ullundertøy, heldress av ull og en skalldress utenpå (vind/vanntett) + lue og ragger.

Skrevet

Det varierer alt ettersom vær og vind egentlig. Har en varmblodig gutt, og jeg liker best å ha på todelt i flere lag så jeg kan regulere enkelt dersom jeg går inn og ut av f.eks butikker, cafeer eller slikt. Bruker å ha ull underst, i alle fall strømpebukse av ull og body av ull/bomull. Joggebukse, ullbukse eller lignende og store gode ullfleecetøfler eller stonz (de rekker til knærne, så da har jeg ikke på mer med mindre det blåser - da har jeg på "parkbukse" som er vind- og vanntett). På overkroppen har jeg body og en god ulljakke med hette, samt en tynn "finlandshettelue" i ull. Hvis det blåser har jeg en tykk "finlandshettelue" med dobbel foring over ørene, samt vindjakke utenpå. Og så votter på hendene.

Bærer på magen, så vi blir gode og varme begge to, og jeg har enda til gode å oppleve at han blir kald :) Sjalet er tross alt to til tre lag utenpå alt det andre, og med en god og varm mammamage på innsiden. Etter min erfaring er det føttene som lettest blir kalde.

Hvis det er surt ute har jeg mannen sin digre snowboardjakke utenpå sjalet, og den er stor nok til å rekke rundt oss begge to :) Da blir det litt ekstra kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...