solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Sist husker jeg det kun kom litt rosa blod den ene gangen når jeg var på do, ringte føden og de mente det var tegningsblødning. Da gikk det 7,5 time før rier og vannavgang satte igang.... (ikke noe mer blod på de timene) Var på do i 13-tiden og det var akkurat det samme som for nesten 5 år siden... Litt rosa blod når jeg tørka meg etter dobesøk. Var på do 1 time etter og da var det ikke noe blod.... Har ikke blødd noen ting gjennom hele svangerskapet og er 36 uker i dag!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2011 Snakka med føden i stad og hun sa at det sannsynligvis var tegningsblødning.. Trenger ikke blø mer enn den ene gangen etter dobesøk.. Men det blir ikke gjort noe mer enn at jeg bare holder meg hjemme (hva skulle jeg ellers gjort) og ringer når det skjer noe mer... som rier eller vannavgang. =) Har mye tak i ryggen (med de to andre hadde jeg det kun i magen) men de er ikke "rie-vonde" enda =) Tegningsblødning kan komme inntil 2-max 3 dager før fødsel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå