Gå til innhold

Dere som var kvalme og trøtte- når ble det bedre?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig kvalm. Trøtt. Sliten. Jeg føler meg elendig og er skikkelig lei. Jeg har vært sykemeldt i 5 uker og er straks i uke 11. Jeg vil tilbake på jobb, men jeg ser ikke hvordan jeg skal få det til sånn som formen er nå. Det er baby nr 2, og jeg har glemt så mye... Men jeg var overbevist om at jeg skulle være bedre nå! Men det er jeg altså ikke. Ikke i det hele tatt.

Når ble dere bedre? Når sluttet dere å sove i 12-13 timer i døgnet? Når kom energien tilbake?

Fortsetter under...

jeg har fremdeles manko på energi :P er i uke 17 nå, men kvalmen ga seg vel rundt uke 11 på meg, eller oppkastet ga seg da ihvertfall, er fremdeles noe kvalm, men det har med matinntak å gjøre.

dette er nummer to for meg også, og jeg er i mye dårligere form denne gang enn sist. sliter med helt andre ting også.

men det med energi, det jeg har lagt merke til er at mesteparten av den energien jeg har går til vesla. det merkes at man ikke er "alene" lengre for å si det sånn.

Hei :)

Jeg ser du har slitt med det samme som meg, jeg er nå i uke 18 å jeg er ennå kvalm å trøtt, lite energi :( Jeg har blitt noe bedre med kvalmen enkelte dager, men sliter fortsatt... Det samme gjelder energien , enkelte dager er bedre enn andre :) jeg sover ennå en god del timer i døgnet, men for mange avtar dette i uke 13 -14, jeg har ikke vært så heldig, men prøver å kose meg med graviditeten selvom :) Hadde det slik som dette under 1 svangerskap også .

tror rett å slett det varierer veldig fra person til person .

Men håper du blir bedre snart så du kan nyte graviditeten :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...