Gå til innhold

En uvillig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3 og er både glad og spent! En stor demper i gleden er imidlertid at min mann ikke har vist noe tegn til å synes at det er bra. Han har i stedet begynt å snakke om hvor dårlig økonomi vi kommer til å få, at vi nok må flytte og at den bilen vi hadde tenkt å kjøpe nå kommer til å bli for dyr.. Han ha i grunnen ikke vist den store begeistringen i forhold til noen av graviditetene mine, men er en flott pappa til dem når de kommer ut. Håper bare at han endrer litt mening etterhvert og at han ser at verden ikke går under økonomisk heller med 3 barn under 6 år. Eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare en fase! Har ikke du selv hatt sånne "oh shit" følelser i noen av svangerskapene dine? Hva i h!"#¤ er det egentlig jeg har begitt meg ut på-følelse?

De mennene har sånne tanker de også og det kan hende at han så tidlig i svangerskapet ikke klarer å se så veldig mye positivt i "dette klarer vi uansett" holdningen-

Men barn kan dele rom, de kan arve hverandre og arve bilstoler også.

Kanskje det snart er på tide med en ultralyd sånn at han får se at det er en baby og ikke bare noe å tenke negativt på?

Skrevet

Joda, er en skrekkblandet glede å bli gravid - hver gang :) håper at etterhvert som denne graviditeten synker inn at han blir mer positiv! Er bare veldig hormonell for tiden, så kjenner bare at det bobler inni meg når han ikke reagerer slik jeg hadde ønsket ;) Får være litt kreativ fremover å se de positive tingene - at vi faktisk har det meste som et nytt barn trenger og vi blir jo ikke å dra på sommerferie neste år siden lillebror eller søster melder sin ankomst da. penger spart :)

Skrevet

Gi han tid, og som du skriver er du litt hormonell.

Min særboer skulle raskt bli samboer pga positiv test. Men nu har han snudd helt om. Så han vingler litt fram og tilbake. Jeg ble usikker og fortvilet og endte med å nekte for at vi skulle bli samboere. Sa til han at dette avgjør vi når overraskelse har kommet ut. Ikke før. Jeg har nok å bekymre meg for. Og spesielt siden jeg begynte å ordne til at vi skulle flytte sammen.

Så tenk at han gjør som de fleste menn. Går inn i en tenke og bekymrings modus. Det går over. Bare vent til UL ;) <3

Skrevet

haha dette her er som tatt ut av min hverdag! Ikke bekymre deg- fyll lungene med luft og blås i det.. mannfolk.. de bare er sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...