ღhælgelainnღ Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jenta mi på drøye seks måneder har siden tidlig i september slitt med forkjølelse og en stygg hoste. Kanskje ikke så lett å unngå siden hun har to eldre søsken på skole og i barnehage. Har vært hos legen med henne som har tatt crp og lyttet og fant ingenting galt, kun et virus som måtte gå bort av seg selv. Hun får noen kraftige hoste kuler når hun ligger i senga og vi har heist opp senga med å legge noen bøker under hode enden. Hun våkner mange ganger i løpet av natten og når hun ellers ligger i sengen av en kraftig hoste. Noen ganger brekker hun seg nesten og det virker som hun får vondt i halsen av all hostingen. Jeg syns veldig synd på henne, men får ikke gjort så mye. Flere her som har babyer som sliter med dette?
Krisa71 Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Huff, det er slitsomt Min eldste datter var sånn, og jeg ba om henvisning til spesialist som sa det var barneastma, fikk inhalasjonsmedisin og ble mye bedre på kort tid, og hun vokste det av seg etterhvert.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Min sønn på 10 mnr har det på samme måte. Vi er igang med 4. eller 5. runde med forkjølelse og stygg hoste nå... Har faktisk vært hos lege idag, og fått henvisning til spesialist i barnesykdommer, hvor vi også har vært en gang før. Som hun over skriver, høyst sannsynlig barneastma utløst av virus/infeksjon. Vi skal sannsynligvis også starte med inhalasjonsmedisin, og håper det går fort over når vi kommer igang med dette. Dersom fastlegen din ikke vil sende deg videre til spesialist, kan du jo snakke med barnelegen på helsestasjonen? Det var hun som sendte oss til spesialist første gangen...
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Luftveisinfeksjon eller astma kanskje? Lille mann her i huset er 3mndr og hoster som bare det, og legen tror det er luftveisinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå