hilde og gutta Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei. Min lille Elias har alltid hatt problemer med å sove. Vi hadde en fin periode når han var 5 -7 månder. Han sov godt og hele netter uten mat.Men så flyttet vi i ny leilighet og han fikk et nytt rom,hadde jo hört at når de ligger alene så sover de bedre.Og trodde at det skulle gå bra,men det er alts helt motsatt,flere oppvåkninger,flaske måltid og at han våkner veldig tidlig. I dag klokken 05. Begynner å bli ganske fortvilet med hele greia,nesten så jeg setter senga hans tilbake til vårt soverom. Noen som har noen ideer? Kanskje vi kan pröve ut.
abella Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Hvor mye sover han på dagen da? Mange babyer som begynner å tulle med nattesøvnen rundt den alderen fordi de får behov for lengre våkenperioder.
hilde og gutta Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2011 Hei. Vi har ingen fast rutiner på soving på dag,men det jeg har merket er at når han sover lite på dagtid så sover han urolig på natt. Så nå har han en liten lur. Har også merket at han har mindre våketider på kvelden.Blir veldig trött når han skal spise kveldsmat.Men på dagen kan han ha 3-4 timer våken tid. Kanskje han er et a menneske delux. Håper han sover bedre i kveld/natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå