Gå til innhold

5 dager igjen til termin og bare gråter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gråter... Er sååå lei meg og sååå sliten....helt umulig å få sove om natta. Føler meg deprimert, har ikke lyst til å snakke med noen, vil bare være alene.. Skjønner ingenting??? Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6 dager igjen til termin og føler det blir bare tyngre og tyngre for hver dag. Blir nesten deprimert av å høre om alle som føder i disse dager. Kan det ikke bare være min tur snart?

Tror det er normalt på slutten jeg. Man er mer sliten og veldig klar for å bli ferdig med disse 9 lange mnd. Og tenk på alle hormonene som løper løpsk rundt i kroppen din, ikke rart humøret er litt dårligere da.

Krysser fingrene for at det snart blir fødsel på oss begge :) Forhåpentligvis ikke lenge igjen.

Skrevet

Det er ihvertfall naturlig å være tungsinnet hvis man er veldig sliten. Det er dog ingen garanti for at det blir mindre slitsomt med en liten baby=).

Skrevet

Jeg hadde termin i går, og alt føles helt forferdelig for tiden. Jeg gråter, er sint, sliten.. en dose negativitet har slått meg kraftig!

Er glad 3 åringen min er hos bestemora nå på slutten, så jeg kan suttre i fred ..

Skrevet

Uff...godt det var flere :P... Håper vi alle føder veeeeldig snart ! Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...