Gå til innhold

Har dere lagd fotobok fra barnets første år? (eller fotobok i det hele tatt?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Jeg lager fotobok fra hver år, dvs har lagd to og begynt med nr 3. Første boken er fra fødselen til 1-års dagen, så fra 1-års dagen til 2-års dagen osv.

Tenker det er veldig morsomt for frøkna å titte på når hun blir eldre (og sikkert mor og far på sine gamle dager også*s*).

Har lagd endel fotobøker opp gjennom årene, og er mest fornøyd med de som lages i programmet CeWe. Jeg bestiller gjennom Japan Photo, men tror Elkjøp eller Lefdal (usikker på hvem av dem det er) også har samme typen til litt rimligere penge.

De første bøkene jeg lagde bestilte jeg gjennom Foto Knudsen, og ble veldig misfornøyd. Dårlig kvalitet på papiret.

Vi lager en ny fotobok hvert år (som et album). Første året brukte vi Cewe (Japan foto). Jeg synes det var noe skikkelig herk. Når boka ble stor begynte bilder og tekst å flytte seg mens man jobbet med boka og til slutt bestilte vi den bare som den var. Ikke helt fornøyd. Det andre problemet med Cewe er at det er nokså dyrt med ekstra sider... Trykkvaliteten og kvaliteten på boka var grei nok da.

Men nå bruker vi bare blurb.com, og er mye mer fornøyd med alt. Det er billigere, bedre, raskere, enklere å jobbe med programmet. Når man først har bestilt en bok blir boka liggende på din blurb-bruker så du kan bestille flere når du vil. (F.eks hvis en smårolling begynner å rive ut sider eller noe.) Du kan også dele den med andre, eller laste ned en ipad-versjon om du vil! Anbefales!

• 4 uker senere...

Takk for tips om blurb.com, det virker veldig enkelt og bøkene ser lekre ut! Jeg lurer på om det ikke blir veldig dyrt med tollavgifter, siden forsendelsen kommer fra USA? Hva er din erfaring med dette?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...