Gå til innhold

Trist! kommer rosafarge på crinonerestene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt stikkende smerter i brystene og skikkelig murring nederst i magen over skambeinet... Når jeg tørker meg kommer det rosafarge på crinonerestene og litt brunaktig akkurat som når man er helt på slutten av mensen... Nå er alt trist og tungt...

Det jeg egentlig håper på er vel at noen har vært igjennom det samme, men fortsatt har en spire i magen som klorer seg fast..... Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crinonen gjør at slimhinnen blir litt såre, kommer lettere rifter i, jeg har hatt rosa crinone og blitt gravid ved hvert forsøk.

Krysser fingre og tær for deg*XXX*

Skrevet

Men det kommer litt sånn brunaktig crinone rester også.. Har du hatt murringer også? Åååå nå er jeg veldig glad i deg kjenner jeg

Skrevet

jepp, om det er rester av gammel blod så kommer ut så blir det brunlig=)) hadde masse murringer og ja=) så ikke mist håpet=)

Hvilken rd er du på?

Skrevet

Det samme hadde jeg. Og jeg er nå i uke 32.

Mulig slimhinnene dine blør.

Vi krysser fingrene!!!

Skrevet

Er på rd 14 i dag har ikke turt å teste noe mer.. Det kom friskt blod også, men det er lite.. bare når jeg tørker meg.... Men tror nok alt håp er ute...

Hadde du friskt blod også? og murringer? hvilken dag testet du positivt?

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet. Hadde skikkelige menssmerter. Testet på rd 16.

Skrevet

nei nei nei, ikke gi opp! rosa og brun utflod er jo veldig normalt i starten av svangerskapet!! spesielt akkurat i den tiden man vanligvis skal ha mensen!!

og som de andre paapeker, saa gjør crinone at slimhinnene blir saare... og restene som kommer ut som er brune er ogsaa normalt!

er helt sikker paa at det gaar veien snuppa ;) ;) ;)

sett deg tilbake paa lykkekarussellen du ;) Snart saa faar du se et bankende hjerte <3

Skrevet

Hei alle dere nydelige jenter...

Nå har jeg fått mensen for fullt... Men etter to dager i tristitrynetland så biter jeg tennene sammen og skal ringe riksen for oppstart på nytt forsøk... Dette SKAL gå jeg kommer rett etter dere, dermed basta...

Husk å gi meg tilbakemelding på ultrelydene deres, er så spent på hvor mange som har satt seg fast... Stor god klem til dere

Skrevet

uff :( sender deg en trøsteklem!

og saa sender jeg litt "mot til nytt forsøk" :)

Skrevet

Jeg sender deg også en STOR trøsteklem!

Lykke til med nytt forsøk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...