Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 noen som vil være barnevongsmafia, eller treffes uten barn av og til? jeg er hjemme med baby på 1 år, og skal være hjemme til aug neste år. (var en tråd om dette før, men jeg finner den ikke igjen)
Svømmetur Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Hei, jeg har ei lita tulla på snart 9 mnd. Vi kunne tenkt oss å være med. Jeg blir også hjemme til august - dersom vi ikke får barnehageplass i januar. Har mine tvil Med unntak av noen måneder der far har permisjon da. Hvor i Bergen bor dere?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 vi bor i Bergen vest! hvor holder dere til?
<3 Baby 11+12 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Vi blir gjerne med også, jeg har en gutt på 8 mnd Jeg er i samme situasjon som deg #mammaen til en søtsak, vi også burde hatt bhg plass fra januar, men tviler sterkt på at det går i orden;) så da er jeg hjemme eller i redusert stilling frem til august.. Vi bor i Bergen sør
Svømmetur Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Vi bor på Sotra. Rett over broen bare, så ikke så veldig langt.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 det var ikke langt unna! håper vi kan bli en liten gjeng som kan gå litt på cafe og lignende? og en tur eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå