venter gutt i januar Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Er det noen som har tatt bringebærblad tabletter? Erfaring?
Ms.Smith Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Jeg tar det denne gangen. Om det funker gjenstår å se Men de er rimelig store de pillene, så ikke de beste å svelge. Drikker også teen, men ikke fult så flink å drikke den så ofte som en "bør"....
Mininni Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg er litt usikker på om jeg endte opp med kapsler eller te eller begge deler.. Husker ikke! Men jeg kom i alle fall gjennom en veldig rask fødsel uten å måtte få noe mer sying enn hva de kalte "et pyntesting". Vet jo ikke hvordan det hadde funket uten kapslene/teen, men jeg kommer nok til å benytte meg av dem denne gangen også, for sikkerhets skyld!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Hvilken uke er det man skal ta dem fra? Husker ikke når jeg begynte å ta kapslene med lille blå, men for å si det sånn - jeg har full tiltro til dem!!!!!!! Vet ikke hvor jeg skal begynne.. Og kommer garantert til å starte med dem når tiden er inne denne gang også! 1) Skulle egentlig ha keisersnitt pga seteleie (det står at dem kan forhindre keiserenitt), OG han snudde seg faktisk selv i uke 38 til tross for at han var over 4 kg da han ble født. Så når vi kom til innskriving og info dagen før det planlagte snittet, ble det AVLYST pga rettleie =)=)=) 2) Fødte 5 dager før termin 3) Tross en sliten mor, uten krefter derav vakumforløsning i 4 min (over 15-20 min er vanlig hvis det er pga babyen sitter fast etc), revnet jeg ingen verdens ting!!! Måtte sy kun ett eneste "pyntesting" som de kalte det
venter gutt i januar Skrevet 8. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2011 jeg også lurer på når man skal begynne og ta de og hvor lenge?
septemberpiken Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg har tatt det denne gangen, men vet ikke enda noe om eventuell effekt. Sist tok jeg det ikke.
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Har hørt at man kan ta pillene en måned eller 3 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå