Gå til innhold

brinebærblad????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt bringebærblad tabletter? Erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det denne gangen. Om det funker gjenstår å se ;) Men de er rimelig store de pillene, så ikke de beste å svelge. Drikker også teen, men ikke fult så flink å drikke den så ofte som en "bør"....

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg endte opp med kapsler eller te eller begge deler.. Husker ikke! Men jeg kom i alle fall gjennom en veldig rask fødsel uten å måtte få noe mer sying enn hva de kalte "et pyntesting". Vet jo ikke hvordan det hadde funket uten kapslene/teen, men jeg kommer nok til å benytte meg av dem denne gangen også, for sikkerhets skyld!

Skrevet

Hvilken uke er det man skal ta dem fra?

Husker ikke når jeg begynte å ta kapslene med lille blå, men for å si det sånn - jeg har full tiltro til dem!!!!!!! :D Vet ikke hvor jeg skal begynne.. ;) Og kommer garantert til å starte med dem når tiden er inne denne gang også!

1) Skulle egentlig ha keisersnitt pga seteleie (det står at dem kan forhindre keiserenitt), OG han snudde seg faktisk selv i uke 38 til tross for at han var over 4 kg da han ble født. Så når vi kom til innskriving og info dagen før det planlagte snittet, ble det AVLYST pga rettleie =)=)=)

2) Fødte 5 dager før termin

3) Tross en sliten mor, uten krefter derav vakumforløsning i 4 min (over 15-20 min er vanlig hvis det er pga babyen sitter fast etc), revnet jeg ingen verdens ting!!! Måtte sy kun ett eneste "pyntesting" som de kalte det ;)

Skrevet

jeg også lurer på når man skal begynne og ta de og hvor lenge?

Skrevet

Jeg har tatt det denne gangen, men vet ikke enda noe om eventuell effekt. Sist tok jeg det ikke.

Skrevet

Har hørt at man kan ta pillene en måned eller 3 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...