Gromjenta Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 de siste dagene har jeg hatt verre kynnere enn til vanlig og i hele dag har det kommet en god del blodslim. er ennå en mnd til termin så tror ikke det skjer noe riktig ennå, men merker at jeg er skikkelig spent om dagen og går å spekulerer;) skal bli godt å bli ferdig, å ikke minst få se den lille huleboeren der inne
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Dersom du har blodslim ville jeg ha forberedt meg på noe;) jordmor mente det var ett godt tegn!
CamillaM92 Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Etter hva jeg har lest så er dette slimproppen som har løsnet. trenger nødvendigvis ikke skje noe nå rett rundt, mange som forteller at slimproppen løsnt uker før fødsel, men som regel så pleier dette og være et av tegnene på fødsel rett rundt da Lykke til videre..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Det kan være slimpropp og da kan det gå opptil 4-5 uker før fødsel... men mener den er enda tykkere som en klump!!! Eller det kan være tegningsblødning (blod sammen med slim/utflod) og da er det snakk om timer til 2 døgn før fødsel =) =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå