La rubia Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 Nå er jeg så frustrert! Jenta mi på 4 uker har slitt med amminga siden vi kom hjem fra sykehuset. Det kommer en "skvipelyd" hver gang hun bruker tunga (som om vakuumet ikke holdes tett) og hun setter melka i vranga i halsen. Hun får ikke puste i noen sekunder (kveles) før hun hoster og brekker seg til. etterpå blir hun slapp i kroppen og sovner som regel, hvis det ikke ender i skrik. dette er svært ekkelt for meg for jeg klarer ikke se va det kommer av. Har prøvd forskjellige ammestillinger men det skjer det samme uansett. og slik har det vært siden hun var 4 dager gammel da melka kom for fullt. Jeg tar henne opp for raping så ofte jeg kan (mellom 1 til 4 ganger hver gang jeg ammer) og hun raper godt nesten hver gang (utenom på natta). Alikevel sliter hun med luft i magen, spesielt på kvelden, natta og morgenen. Og dette resulterer i ofte i ganske mye oppkast. Jeg har ellers ikke såre bryster og hun gaper fint over. Er dette vanlig?Jeg har hørt at dette må hun bare lære seg og at det går seg til. Men når skjer det? Er det hun eller jeg som gjør feil i ammingen? hva kan vi gjøre for å få slutt på dette? Jeg klarer ikke slappe av lengre med ammingen og kvier meg for å gi henne pupp hver gang. Men vil alikevel ikke slutte med ammingen. tusen takk for hjelpen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761318-melka-i-vranga/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå