Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å nei, så kjipt! Jeg hadde samme opplevelsen i august. Skikkelig lite god følelse, man blir så lei seg. Hva er det med folk at de ikke kan tenke seg litt om? Det skal jo ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at det kan være sårt?

Vi får satse på at dagen blir bedre etter hvert, og at det kommer noen skikkelige lyspunkter i løpet av helga :)

Fortsetter under...

Nick: LilleFie

Alder: 27

PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el)

Fylke: Sør-Trønderlag

IKM: 13-14 nov

Ant. barn fra før:0

Nick: Lilla80

Alder:snart 31

PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai

Fylke: Hordaland

IKM: 14

Nick: snupsi87

Alder: 24

PP nr. 1

IKM: 14 nov

Nick: Tessy, prøver på nr 2!

Alder:23

PP nr:1

Fylke: Vestfold

IKM: 14nov

Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år)

Nick: Carma 78

Alder: 33

PP nr 2 etter MA i mai og SA i september.

Fylke: Sør Trøndelag

IKM: 18-19 nov

Barn fra før: 0

Nick: Trømborg

Alder : 26år

PP nr: 8 (etter SA i februar)

Fylke: Østfold

IKM : 19-20.nov

Ant. barn fra før: 0

Nick: MinStørsteDrømBlirSann?

PP nr: 3 ( Men ventet på dette i 3år )

Alder: 22år

Fylke: Akershus

Ikm: Fra nå frem til 16-18 Nov.

Nick: Jente-84-

Alder: 27 år.

PP nr: 2

Fylke: Møre og Romsdal

IKM: 17.-18.november

Ant.barn fra før: 0

Nick: vilhaenliten1

Alder: 23 år

PP nr: 2 (ikke brukt prev på over 2,5 år)

IKM: 19/20 november.

Måtte til slutt slenge meg med jeg også siden jeg hører til denne uka ;p

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87 (24, Sør-Trønderlag, 1.pp)

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- Carma78

- Amedillo

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Nick: LilleFie

Alder: 27

PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el)

IKM: 13-14 nov

Nick: Lilla80

Alder:snart 31

PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai

Fylke: Hordaland

IKM: 14

Nick: snupsi87

PP nr. 1

IKM: 14 nov

Nick: Tessy, prøver på nr 2!

Alder:23

PP nr:1

Fylke: Vestfold

IKM: 14nov

Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år)

Nick: Carma 78

Alder: 33

PP nr 2 etter MA i mai og SA i september.

IKM: 18-19 nov

Barn fra før: 0

Nick: Trømborg

Alder : 26år

PP nr: 8 (etter SA i februar)

Fylke: Østfold

IKM : 19-20.nov

Nick: MinStørsteDrømBlirSann?

PP nr: 3 ( Men ventet på dette i 3år )

Alder: 22år

Fylke: Akershus

Ikm: Fra nå frem til 16-18 Nov.

Nick: Jente-84-

Alder: 27 år.

PP nr: 2

Fylke: Møre og Romsdal

IKM: 17.-18.november

Ant.barn fra før: 0

Nick: vilhaenliten1

Alder: 23 år

PP nr: 2 (ikke brukt prev på over 2,5 år)

IKM: 19/20 november.

Nick: Spenna

PP nr: 6

Fylke: Buskerud

IKM: 19/20 nov

Sorry at jeg ikke har vært inne her så mye, fikk ny jobb i starten av mnd så har vært MYE å gjøre:) Tviler sterkt på at dette er min mnd, men er lov å håpe!;)

Hei jenter!

Nå går vi alle snart ei veeeldig spennende uke i møte! ;)

Selv er jeg nå ca 7 DPO om jeg hadde EL.

Symptomene har uansett vært veldig tilstedeværende i flere dager nå:

*oppblåst

*sulten

*kvalm

*vondt/kløe i brystvortene

*fastere/større pupper

*soppinfeksjon

*svimmel

*murringer

Men blir moro å se hvor mye av dette som egentlig bare er ren innbildning..=p

Blir moro å følge dere videre! Håper dere alle får en pos test :D

Annonse

Åh så dumt. Skjønner at du er lei deg. Men som sagt, det kan vel hende at det var for tidlig å teste? Har du testet positivt tidlig før? Jeg får som sagt negative tester inntil et par dager etter ikm også når jeg er gravid, selv om jeg bruker tester som skal kunne bli positive 4 dager før ikm.

Det er fælt å vente sånn altså, man blir så skrudd i hodet. Og så trist hver gang man skjønner at man må gå på en periode til...

Hei jenta! Tenkt æ skull få jobba my me oppgaven før æ tok turen inn, men klart itj å vent lenger no.. Huff Lilla, det va itj gode nyheter det her nei.. Æ forstår du e veldig lei dæ, både for testen og over kollegane dine.. Men e du sikker på at alt håp e ut? Kan det vær som anna t skriv, at du må vente litt lenger før du teste? Æ skulla ha gitt dæ en skikkelig godklæm, føle sånn me dæ no… Også grønnsakshagen da!!:( Trist at det ikke skull klaff den her pp’n.. Altoppslukende e det hvertfall ja.. men no får du kos dæ me dram og det som høre te..=) Vil hell sikkert kontakten innpå her uansett vettu=)

Tessy, æ har itj kjøpt testan enda, for da veit æ at æ ikke klare å vent me å test.. Men æ ska kjøp i mårra. Tenkt æ skull kjøp to, så æ kan ta en mandagsmårran og en på onsdag. Æ får hør ka dæm på apoteket anbefale, men på onsdag tru æ det bli CB.

Anna t, håpe at du bli overraska på testan, at det ikke bli som forventa…;)

Vilhaenliten1, heia=) Velkommen i gruppa=) va på tide du joina oss her ja!=) Du har masse symptoma da!!=) Føle på at det her må gå veldig bra!=)

Spenna, gratulere så my me ny jobb! Forstår du har det travelt for tia!=) Selvfølgelig e det lov å håp, og æ håpe hvertfall me dæ=)

Æ syns det e vanskelig å prøv å vær positiv allerede no når grønnsakshagen og lilla har fått negative testa.. men æ ska prøv å hold mote opp så godt som mulig=) Håpe jo at lilla testa for tidlig, at det e mulig den snur over helga..

Ka ska dokker gjør i dag/kveld da jenta? Nå spesielle plana for fredagskvelden?=) Her bli det oppgaveskriving framover hvertfall også må vel huset vaskes å;)

God helg!=)

Skull bare rediger bort infon om mæ, ettersom vi tok i bruk ei ekstra liste;) dokker som evnt ikke har skreve dokker på lista, må gjerne gjør det =) No bynne vi å bli mang=) Arti å se at det e nånn på hver dag, det bli ei spennende uke neste uke=)

Søndag (uke 45), 13.11:

- Lilla80

Mandag, 14.11:

- Snupsi87

- Lilla80

- Tessy, prøver på nr 2!

- Jente-84-

- AnnaT

- snartfampå5

Tirsdag, 15.11:

-mucha

-Happy87

Onsdag, 16.11:

-Silja 81

Torsdag, 17.11:

- 2røverdøtre&1røver

Fredag, 18.11:

- Carma78

- Amedillo

- *Iselin*

Lørdag, 19.11:

- vilhaenliten1

Søndag, 20.11:

-Spenna

-Gutt04_Gutt10

- Tina!

<3 Gravid

Inn i ny PP:

Stikker hodet innom en liten tur og hilser på..

Skulle egentlig vente til lørdag med å teste, men klarte ikke holde meg og tok en igår og idag.. Igår kom det en ultrasvak strek og idag var streken sterkere!!! Er ganske rolig rundt det enda for jeg klarer ikke å tro på det, men skal ta en digital imorgen og det resultatet tror jeg på.. Etter halvannet år med bare 3el så kan det endelig hende at det har klaffet!! SPENT!!

Woow Happy!!!=)=) Gode nyheter!!!=)=) Det va arti å hør!! Men det e jo enda en del daga te du har ikm?!? Også slo det ut så tidlig! Stemme det at du har ikm på tirsdag eller tror du det e tidligar??=) Så spennende! Så glad på dine vegne! Bli spennende med test i mårra da!!=) lykke te!=)

Egentlig litt usikker på ikm, men satte el-sprøyte søndag for to uker siden så ikm er tidligst søndag og senest tirsdag (for da hadde jeg el-smerter) Hadde uansett tenkt å teste imorgen.. Klarte ikke å vente lenger for jeg hadde så mange mistenksomme symptomer:)

Annonse

Hei damer, og god helg til dere <3

Her var det jammen foregått litt skravling siden sist jeg var innom, moro å se!=)

Til dere som har fått negativ/tr, søren TUTE! Føler med dere:/ Vet ikke helt hva man skal si, annet enn at det sikkert er en grunn for alt, og at det klaffer når det virkelig skal! Selv er jeg sikker på at jeg joiner dere om noen dager, så dette gjør vi sammen <3

Happy: jeg skjønner du er happy nå;) Send litt babystøv til oss andre, fortell om symptomer du evt. har registrert, og ikke minst GRATULERER!!! <3

Her er vi i full gang med flytting i helgen, så hele stuen er snudd på huet, men håpe rå komme i orden til kvelds (jeg skal ikke løfte noe just in case).

"Symptomer" her i dag: sånn som store deler av siste uken, litt ekkel murring nederst i magen (utrolig slitsomt), samt litt ubehag i lysken. Småkvalm i en periode i dag, men gikk over. Sover dårlig. Småøm i nedre del av rygg. Kviser borte. Bryst = helt normale. Kan av og til være litt småsvimmel. Mamma fikk imidlertid sms av tanten min i dag, om hvilken drøm tante hadde hatt i natt.. Tante sanndrømmer til de grader presist om familie og slekt, og hun hadde drømt om fødsel av 3 babyer! Det hun drømmer skjer like etterpå, eller hun forutser at noen er gravide før det blir offentlig. Jeg krysser fingrene:)

Håper håper håper det kommer flere positive tester på denne tråden, nå gjelder det:)

Sender ut en stor klem til alle jentene her inne <3

Hei igjen dere! :)

Jeg klarte ikke vente med å teste, så tok en test for en time siden.. Den viste seg for å være positiv.. Skal egentlig ha mens til mandag, så er akkurat 4 dager før. Jeg lyn kjørte til byen får å kjøpe to nye.. og det viste seg jammen meg at de var positive og!!!

To av de var clear blue og siden jge har hørt mye rart om dem, kjøpte jeg en annen og.. som også viser 4 dager før mens.

Ble utrolig sjokkert nå.. og tror liksom ikke helt på det enda.. føler og at mensen er på vei... kjennes slik ut hvertfall.. Wæææ hjeeeelp!

Hva tror dere???

Hadde vært utrolig herlig med svar om hva dere tror.. Sitter en smule forvirret og skrekkslagen ut her.. selvom jeg virkelig ønsker dette! :)

Klem klem

Å, så spennende lillefrklise!! :) Det høres virkelig ut som det har klaffet siden du fikk positivt svar på flere tester. Jeg har dessverre ikke noe erfaring som jeg kan komme med, men jeg heier på deg, og håper virkelig testene stemmer.

Jeg tror jeg skal teste igjen imorgen tidlig. Testet på ettermiddagen på torsdag, men da var testen negativ. Har ikm på mandag, men klarer ikke å vente :)

Ojojojoj!! Så spennende lillefrkelise!!=) Æ har heller ikke nå erfaring å vis te, men tru å at det e graviditet ja! Man må ha trua vettu! Å når tre testa vise positivt, så kan itj det vær nå anna da!!=) Regne me du kjæm te å test etter helga å, så da regne æ me du får positivt svar ja=) Så arti!! Gratulere så my!!=)

Lille frklise: Tror jeg drister meg til å si at du er gravid, så gratulerer!! men er jo klart at siden det er før mens og alt så blir man vel usikker. men tre tester av forskjellig type kan vel ikke lyve?!

Lille Fie: så spennende med den drømmen til tanta di..håper det er deg hun bla drømte om=)=)

Happy: nå ble jeg og happy:) gratulerer!! (drister meg til å si det til deg og ja) så spennende og gøy med babystøv her inn allerede. det lover godt vettu.

Snupsi: lykke til med skriving i helgen, det blir sikekrt kjempe bra:) jeg skal bare slappe av i dag og kose meg med idol, er sø trøtt at det blir senga rett etterpå:P

Lilla: har ikke tanta kommert e det fortsatt håp!! og for en ekkel situasjon på jobben din...det var ikke hyggelig lesning. Noenganger er folk så tankeløse at jeg beg å lure...go klem fra meg i allefall!!:)

Grønsakshagen..nei, ni..tanter er jo ikek gøy, men så bra at du tar det med godt mot og bretter opp arma for en ny periode=) lykke til neste runde!

Vilhaenliten1: det var jo mange symptomer, så vi venter i spenning..jeg føler ikek så mye på symptomer nå jag da.

Anna t, krysser ringrene for deg jeg...godt spottingen har stoppet hvertfall=)=)

Sånn det var et lite svar til alle som har vært inen her siden jeg var på i går! Er fortsatt like gøy å se at vi er så ivrige her inne.

Og med to positive tester allerede så må vi jo bli en bra gjeng som blir gravide tenker jeg, kjenner liksom at positiveiteten økte et par hakk nå ja=)=) og jeg får jo bare enda mer lyst til å teste!! herrefred som jeg vil ta en test..har jo hundre av de liggende så beg å tenke at hva er vitsen med å spare på de..!?!? hva tenker dere jenter?

Go helgeklem til dere jenter:)

JAA, nå begynner det å ligne noe! 2 personer med positiv test allerede uka før, det er kjempebra. Gratulerer til lillefrklise og Happy87! Oppdater lista, da vel :)

Her er det omtrent det samme som før. Begynner å bli fristende å ta en test i morgen tidlig, det er jo det som antakeligvis egentlig er ikm. Men samtidig tenker jeg at det er så mye bedre å vente til mandag. Skal prøve å holde igjen alt jeg kan, og krysse fingrene for at jeg ikke får mensen i mellomtida :)

Haha, vi skrev samtidig :)

Jeg er også på nippet til å teste i morgen, men prøver alt jeg kan å la være. Har du masse tester, så er det jo verdt et forsøk. Bare ikke bli for deppa hvis den er negativ, det kan jo ta litt tid før man får utslag...

Ja Anna t, det gjorde vi gitt...og vi går visst rundt med samme tankene! jeg klør sååå ufattelig i fingrene nå til å teste. har en pakkning med 30 billigtester liggende hjemme og også 4 andre av annen type og en cb. hehe, går helt rundt for meg (sykt høyt anntall tester jeg hadde da!):P

er så redd forå bli skuffet hvis det skulle være negativ selvom jeg vet jo at det ikke nødvendigvis har noe å si.

Og lillefie, måtte bare smile bredt av positiviteten din, kjempe deilig!

Åååhh tusen takk alle sammen! :D Så utrolige herlige dere er!! :)

Har fortsatt vanskeligheter for å tro dette! hehe.. Slutta med pilla 16 oktober og skal ha mensen 14 november.. Skjer det virkelig så fort?!! Trodde det ikke kom til å gå hvertfall før hvertfall etter jul..

Gleder meg til å få tatt en blodprøve på mandag.. tror ikke helt på dette før blodprøven sier så :) hihi har hørt mange har fått falskpositiv..

Tok først en clearblue test, som ble positiv.. kjørte til byen og kjøpte en clear blue til.. og en annen type jeg ikke husker navnet på.. og tok 45 min senere og de ble positive da.. Var ikke en tykk strek, men heller ikke en veldi svak en..

Krysser alle fingre og tær for dere alle!!! Sender litt tryllestøv over til dere :) :) :)

Når planlegger dere andre å teste? :)

Klem Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...