snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 10. november 2011 Hei jenta! En dag nærmer ja, men vente tida e enorm lang.. æ føle med både Tessy og Lilla.. skjønne ka du mene om å føl graviditetn sterkar enkelte gang i løpet av døgnet.. det e itj kontinuelig liksom.. men ventetida e nå herk ja.. e godt vi har hverandre!=) Må få hør kordan det gikk på intervjuet da Tessy=) Men Lilla da.. du må itj vær lei dæ.. husk at det e jo som du si, det e itj sikkert det gir utslag enda.. du som va så positiv i går.. kan itj du finn fram litt av den energien og hold litt på den? Du treng itj å teste før ikm vettu, å et par daga etterpå…? Det va i mårra du ska få svar på blodprøven sant? Den vart tatt i går eller va det i dag, så forvirra æ.. men hvertfall, kanskje det ikke vises der å fordi det e for tidlig..? ikke mist håpet, det kan fortsatt gå bra vettu.. ikke vær lei dæ vænnen!! Carma, det e bra du e positiv me tanke på symptoman=) Vi får bare vent å se, det bli sååå spennede neste uke vettu!=) Æ lure på om æ fikk samme stikkinga som LilleFie i mårrest da æ nøys, det gjor enormt vondt i området over livmor/eggstokka (ikke veit æ alt som e inni der:P) Så gjor det vondt i ettertid å.. ellers kjenn itj æ på så my.. formen e helt klart myyy bedre i dag, omtrent frisk vil æ si=) Så at æ har vondt i ryggen kan jo vær både det ene og det andre.. Uansett ska itj æ teste før tidligst mandag og hvertfall onsdag 16.. Ønske dokker en fin dag! Håpe den bringe dokker gode og positive tanka!=) Klæm snupsi=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143770774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 10. november 2011 Nick: LilleFie Alder: 27 PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el) Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 13-14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Lilla80 Alder:snart 31 PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai Fylke: Hordaland IKM: 14 Ant. barn fra før:0 Nick: snupsi87 Alder: 24 PP nr. 1 Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Tessy, prøver på nr 2! Alder:23 PP nr:1 Fylke: Vestfold IKM: 14nov Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år) Nick: Carma 78 Alder: 33 PP nr 2 etter MA i mai og SA i september. Fylke: Sør Trøndelag IKM: 18-19 nov Barn fra før: 0 Nick: Trømborg Alder : 26år PP nr: 8 (etter SA i februar) Fylke: Østfold IKM : 19-20.nov Ant. barn fra før: 0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143770783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 10. november 2011 #78 Del Skrevet 10. november 2011 Hei Snupsi! Du skulle hatt diplom for verdas koseligste! Tok blodprøve i dag, og får svar truleg i morgon. Kaaaanskej i dag. Er altså redd det skal gå galt. det skal jo ikkje vera for seint å testa i blod no??? Føler den er negativ. Huff, ikkje meininga å vera så negativ, men slik føler eg det no Symptomer i dag er kun utflod. Ikkje kjempemasse, men slik at eg kjenner når det renn, melkeaktig. SKal googla det no. Håpar ingen kollegaer kjem forbi, hehe! Fantastisk at du er betre!!! Kjempebra, og veldig spanande med stikningane- festing tenker eg. stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna t Skrevet 10. november 2011 #79 Del Skrevet 10. november 2011 Det blir spennende å se da Lilla80, ikke gi opp håpet før du evt får mensen du Selv er jeg litt usikker nå. Var kjempedårlig i går, ordentlig svimmel og kvalm. I dag er det ikke så ille som i går, men fortsatt veldig uvel. Men jeg tror ikke det har noe med graviditet å gjøre, jeg har vært sånn før mensen de siste månedene. Og så spottet jeg bittelitt i går, så da regner jeg med at løpet egentlig er kjørt for denne pp'en. Samtidig var det så lite at jeg nesten er usikker på om det egentlig skjedde, hvis dere skjønner. Får bare vente og se, men jeg blir ikke overrasket hvis jeg får mensen i løpet av noen dager i alle fall. Og hvis jeg får det, så tar jeg meg en tur til legen for å sjekke hormon-nivåene. Kan ikke være riktig at man skal småblø og spotte så lenge hvis det ikke er graviditetsrelatert. Har vært og kjøpt meg graviditetstester i dag i tilfelle da, får tviholde på litt håp en stund til. Om ikke annet pleier mensen å komme ganske fort etter slike innkjøp... Blir spennende å se fremover, noen av oss skal ha positive tester! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 10. november 2011 Lilla! Så koselig å hør!=) Du e no bra god å du da!=) Æ forstår godt at du e redd.. men du veit, symptoman kan kom å gå litt.. så selv om du ikke føle nå, så e itj det sikkert at det betyr at det ikke e nå spire der.. æ har itj nå erfaring me hcg i blod, spurt du da du tok blodprøve om kor tidlig det e mulig å påvis graviditet i blodprøve eller? Nånn andre som veit nå mer om det? Du får google litt og satse på at du ikke bli oppdaga.. men ikke gi opp vænnen, prøv å slapp av å få nånn fine daga te over helga no, så kanskje alt ordne sæ.. Æ håp itj du syns æ mase for my om å vær positiv.. men med tanke på det du skreiv i går, så tenke æ at det e bedre at æ hvertfall e positiv, enn å ikke gi dæ håp… for æ e selvfølgelig positiv!! Og krysse fingran mine for dæ!=) Anna t, æ krysse fingran for dæ å. Satse på at det e gravidsrelaterte spottinga du har!=) Så får du å bare vent å se og håp på det beste. Hvis du ikke får tr, når tenke du å ta første testen?=) Det bli spennende framover no ja!=) Lykke te!=) Æ føle formen e bedre som sagt, så no må æ kom i gang me eksamensskrivinga for dagen=) Har fortsatt vondt i eggstokkområdet.. men æ tør itj å håp for my heller må æ jo tør å innrøm.. æ vente te mandag å ser=) også har æ ikke hatt første tr etterp-pille slutt, så det ska bli spennende å se om den e stabil eller ikke, å ka som skjer i forbindelse med det hvis æ ikke e gravid.. jaja.. ha en fortsatt fin dag jenta!=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnsakshagen Skrevet 10. november 2011 #81 Del Skrevet 10. november 2011 Det tenker jeg også, noen må det jo klaffe for her inne? Etter jobb blir det shopping: hjertet skal på apoteket og kjøpe G-test, mens fornuften skal på Rema og hamstre Tampax og sjokolade. Absolutt alt tyder så langt på at fornuften seirer denne pp :-) IKM i morgen eller lørdag... Så nå har jeg det skrevet nett svart på hvitt: i morgen blir jeg superskuffet, og så skal jeg skrape meg opp fra gulvet og komme med videre til 5pp. Men hadde vært kjekt å lese noen suksesshistorier mens vi venter ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna t Skrevet 10. november 2011 #82 Del Skrevet 10. november 2011 Takk skal du ha Hvis jeg ikke får mensen før mandag, tar jeg nok en test da. Egentlig er nok ikm på lørdag, så mandag skulle være ganske bænkers. Lykke til med eksamensskrivinga da, så få vi rapportere enn etter hvert som ting skjer, eller ikke skjer, i kroppen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 10. november 2011 #83 Del Skrevet 10. november 2011 God dag jenter=) Her var det mye nytt å lese på altså, morro å se at dere er så aktive! Her har stikkingen i puppen gitt seg (heldigvis for det gjorde sykt vondt). Ellers merker jeg fortsatt ingenting:) Når jeg lagde person-info lista tenkte jeg det bare var å skrive tallet istedetfor tall og spørsmålet for nestemann (nick, alder osv), men at det øverst står hva hvert tall betyr, hvis dere skjønner? Det er samme hvordan dere gjør det altså, tenkte bare det ble lettest sånn:p Herregud, jeg begynner å komme i julestemning allerede jeg! Kjenner det kribler i magen når jeg hører KID Interiør reklamen på tv, selv om jeg synes det er for tidlig. Jeg og bf har allerede kjøpt inn sjokoladekalendre, og gleder oss til førjulstur på Røros fra 1-4 desember med booket kanefart (inkl Rørosgløgg). Hehe. Jeg elsker julen og har et skikkelig barnslig forhold til den enda, jeg tror på julenissen også Har dere begynt på julegavehandelen, evt har dere noen førjuls planer? Hva skal dere bake? Jeg har fast tradisjon med lussekatt-baking med safran på luciadagen som jeg så gir til kolleger, familie, og i år skal jeg gi til de jeg leier leilighet til også, samt lager skikkelig gammeldags varm sjokolade til:) Ellers er det smultringer og pepperkaker som jeg skal hos mamma å lage siden hun har litt større kjøkken. Ellers har jeg ikke kjøpt noen gaver enda. Chihuahua'en jeg er reservemamma for ligger ved siden av meg i sofaen i rosapleddet sitt og sover nå, fattig trøst for en menneskebaby, men han er skikkelig baby han og <3 Stor klem til dere! <3 Var teit i gårkveld og svidde av en g-test som seff var negativ. Fant ut det var best sånn at jeg skulle få roa ned psyken pga. puppstikkingen. Jaja! Sånn kan det gå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 10. november 2011 #84 Del Skrevet 10. november 2011 Nick: LilleFie Alder: 27 PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el) Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 13-14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Lilla80 Alder:snart 31 PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai Fylke: Hordaland IKM: 14 Ant. barn fra før:0 Nick: snupsi87 Alder: 24 PP nr. 1 Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Tessy, prøver på nr 2! Alder:23 PP nr:1 Fylke: Vestfold IKM: 14nov Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år) Nick: Carma 78 Alder: 33 PP nr 2 etter MA i mai og SA i september. Fylke: Sør Trøndelag IKM: 18-19 nov Barn fra før: 0 Nick: Trømborg Alder : 26år PP nr: 8 (etter SA i februar) Fylke: Østfold IKM : 19-20.nov Ant. barn fra før: 0 Nick: MinStørsteDrømBlirSann? PP nr: 3 ( Men ventet på dette i 3år ) Alder: 22år Fylke: Akershus Ikm: Fra nå frem til 16-18 Nov. Ant. barn fra før: 0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente-84- Skrevet 10. november 2011 #85 Del Skrevet 10. november 2011 Nick: LilleFie Alder: 27 PP nr. 5 (men bare 3 der vi har jobba hardt før og under el) Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 13-14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Lilla80 Alder:snart 31 PP nr.3 etter ma i juli, gravid første pp i mai Fylke: Hordaland IKM: 14 Ant. barn fra før:0 Nick: snupsi87 Alder: 24 PP nr. 1 Fylke: Sør-Trønderlag IKM: 14 nov Ant. barn fra før:0 Nick: Tessy, prøver på nr 2! Alder:23 PP nr:1 Fylke: Vestfold IKM: 14nov Barn fra før: 1 datter (snart 1 1/2 år) Nick: Carma 78 Alder: 33 PP nr 2 etter MA i mai og SA i september. Fylke: Sør Trøndelag IKM: 18-19 nov Barn fra før: 0 Nick: Trømborg Alder : 26år PP nr: 8 (etter SA i februar) Fylke: Østfold IKM : 19-20.nov Ant. barn fra før: 0 Nick: MinStørsteDrømBlirSann? PP nr: 3 ( Men ventet på dette i 3år ) Alder: 22år Fylke: Akershus Ikm: Fra nå frem til 16-18 Nov. Ant. barn fra før: 0 Nick: Jente-84- Alder: 27 år. PP nr: 2 Fylke: Møre og Romsdal IKM: 17.-18.november Ant.barn fra før: 0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente-84- Skrevet 10. november 2011 #86 Del Skrevet 10. november 2011 Testene som jeg bestillte på søndag, kom nå idag. Så de kom kjapt Jeg måtte selvfølgelig svi av en strax jeg kom hjem fra arbeid, og den var negativ. Har ikke IKM før på mandag, så jeg har forhåpentligvis forstsatt mulighet for å være gravid. Håper det. Kommer nok til å teste flere ganger iløpet av helgen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143771932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrkelise Skrevet 10. november 2011 #87 Del Skrevet 10. november 2011 Heisann Jenter! =) Jeg er helt ny på dette, og hiver meg på jeg også! Jeg venter IKM selv på mandag Blir helt gal av all den ventingen. Har lyst til å teste hver dag nesten. Er det for tidlig å teste allerede på lørdag? Flere som er like testegale som meg om dagen ? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. november 2011 #88 Del Skrevet 10. november 2011 Snupsi87: Den metallsmaken kom på lørdag og har besøkt meg stadig vekk i dagene siden... synes det er snurrig, men prøver å ikke legge for mye i det. (Prøver hardt=) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 10. november 2011 God kveld alle sammen og velkommen te nye i gruppa!=) Ka dokker gjør på i kveld?=) Æ har skreve og skreve og tar mæ en velfortjent pause i sofakroken forran tv’n=) Grønnsakshagen, æ håpe at det e hjerte som vinn den her pp’n;) krysse fingran for det!=) Og ja, for nånn så må det jo klaff=) Vi får vent å se=) LilleFie, så bra at den vonde stikkinga i puppen ga sæ!!=) E itj nå arti å ha så vondt! Men du.. den lista vart no sånn no, det funke jo det å=) Arti å hør at du e i julestemning allerede=) Den Røros turen hørtes så innmari koselig ut!=) det bli trivelig te dokker!=) Æ har itj handla en eneste julegave enda.. Men æ har kjøpt nå julepynt her og der faktisk.. Ska ha familien hjæm te oss på julaften i år for første gang, vi bli rundt 15stk, så æ kjenne æ bynne å føl litt nerva for det.. Kjipt å hør at du svidd av en test da..:/ du ska se at den e positiv over helga!=) Jente-84- gjor du det samme som LilleFie ja… :/ Æ e sikker på at det samme gjelds dæ, det ordne sæ over helga vettu=) Men godt at testan kom så fort da, det kalle æ service;) Lillefrkelise velkommen hit!=) Du må gjerne sleng dæ på ikm lista og ”intro om deg selv lista”=) Skjønne du e utålmodig for tida ja.. men æ vil råd dæ te å vent te nærmar ikm før du teste.. Hvis æ har hatt test i hus, så har æ sikkert følt likens.. derfor så ska æ vent te lørdag før kjøpe tru æ Røverdøtreogrøver, så snedig at du så tidlig har metallsmak..=) Det e sikkert veldig positivt ja!=) Vanskelig å ikke tenk på det når en e bevist på ka som foregår for tia;) Sjøl så kjenne æ litt på stikkinga i magen da.. men det kan jo vær så my.. æ e veldig spent på om æ faktisk hadd el, å om ikm e på mandag ettersom det e første periode uten p-pillan.. bli så spennede å se resultatet på testan neste uke=) Dokker som e ny, må bare kopier dæm to siste listan og sett dokker inn=) Koselig å bli kjent og hold oversikt neste uke!=) Klæmma fra snupsi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 10. november 2011 #90 Del Skrevet 10. november 2011 Hihihi, det er greit det da vettuu,er litt n00b med disse listene og Gud vet hva;) Bare vi ser hvem som er hvem så <3 Jeg satser på kjapp spire hos deg snupsi87, et vennepar av meg ble gravide 14 dager etter pilleslutt, og hun hadde brukt de i 15 år.. SÅH man vet aldri! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 10. november 2011 Oj, da e det virkelig håp da;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessy Skrevet 10. november 2011 #92 Del Skrevet 10. november 2011 Er sæ gøy å se at tråden vår holder så mye liv! Gøy å lese hver gang man komemr innom vettu:) Jeg sitter nå på jobb igjen og har min siste nattevakt for denen gang. Jobbintervjuet i dag gikk vel forøvrog bra, men tror kansje de velger noen med mer erfaring enn meg uansett. Men erfaringen er absolutt verdt å ta med seg! Så alt i alt positivt uansett. Håper komemnde uke blir positiv for oss her inne altså, jeg lover å holde meg positiv i allefall og nå skal jeg kose meg i helgen og være med venninner. Skal ha jente-daffe-taco kveld med jentene mine på lørdag..så det skal bli deilig. bare skravle og kose oss og bli stapp mette:D hehe Ser det er mye symtomjakt for tiden..er jo veldig spennende å lese da! Jeg for min del tenker litt sånn at så tidlig som vi er nå (hvis vi er gravide) så har vi kansje ikek noen uttalte symtomer i det hele tatt, så gravid elelr ikek tror jeg kroppen innbiller seg alikevel, så jeg prøver å ikek legge for mye i signalene fra kroppen, så blir jeg heller veldig glad hvis jeg får en positiv test. Men jeg er positiv og har trua på mange gravide uke 46..vi kan da ikek følge trenden til uka før oss..der har jo tanta tatt helt overhånd enn så lenge...(ja må litt inn å snoke:P, er jeg den eneste??) Uansett jenter, ønsker alle lykke til!! klør i testfingrene men har lovet både meg og mannen at det ikke blir no test før tirsdag (uff det blir vanskelig altså!!) så tr har å holde seg borte ja.. klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143772982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessy Skrevet 10. november 2011 #93 Del Skrevet 10. november 2011 Oida, litt skrivefeil blei det... skriver litt fort på jobb kjenner jeg. Har liksom ikke samvittighet til noe annet! Skulle foresten også ønske dere nye velkommen i gjengen vår, dette blir bra vettu!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupsi87 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 10. november 2011 Godt å hør intervjuet gikk bra Tessy! En erfaring rikar e bra vettu=) Høres ut som du får ei fin helg da!=) Du må kos dæ og prøv å få tia te å gå fort te tirsdag=) Kordan test ska du bruk? Å nei, du e ikke den eneste som har fulgt me dagan her på uke 45.. vi ska ikke ha ett sånt resultat altså!!!=) Klæmma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessy Skrevet 10. november 2011 #95 Del Skrevet 10. november 2011 Ja jeg satser på en fin helg:) Jeg tenker å teste med billigstrimmel først, har mange av de hjemme ( fikk gratis 30pkn) har også en CB (ikke digital) som jeg tenker å teste med dagen etter en ev positiv billigtest. Hva med deg/dere andre?? ja uff, vi skal bli en positiv gjen i uken som kommer, det skal jeg krysse både fingre og tær for!! nattinatt alle sammen:) klem fra trøtt nattevakt:P:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen221 Skrevet 11. november 2011 #96 Del Skrevet 11. november 2011 hei hei , joiner dere på fredag 18.11 =) Lykke til alle sammen,kan vi alle håpe på å ha en liten hemmlighet i magen på jul Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnsakshagen Skrevet 11. november 2011 #97 Del Skrevet 11. november 2011 Da går jeg over i neste pp. MEN, ser lyst på det likevel! Godt å få avklart, for det har vært litt altoppslukende de siste dagene. Så da kan jeg like gjerne glede meg over at jeg skal lage meg en husmordram mens jeg lager middag og nyter et strøkent hus som lukter grønnsåpe (husmordram = vodka og god gammeldags blandevann, for anstendighetens skyld i et pent vinglass). Da har jeg brukt litt av tantekvoten for dere andre, tvi tvi :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 11. november 2011 #98 Del Skrevet 11. november 2011 Hei grønnskashagen! Det var trist å høyra! VEit alt om kva altoppslukande er, og flott at du klarer å omstilla deg så fort å sjå lyst på ting! SEnder ein klem likvel eg Eg testa negativt i dag. MErker eg sover litt dårlig også no, venter på den blodprøven i dag. Men no når det var negativt i dag og så må jo den nesten vera negativ. Det er jo ganske lite desse testane slår ut på og. Sjølv om den er negativ så kan eg jo vera gravid. At det var for tidlig å testa. Men kjenner meg lei meg no. Tvi tvi ja, til alle sammen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna t Skrevet 11. november 2011 #99 Del Skrevet 11. november 2011 Skal krysse fingrene for deg i dag Lilla80, og som du sier, hvis det viser seg at prøven var neg, så trenger ikke det bety at det ikke har klaffet. Når testet du positivt sist? Jeg har sen hcg-produksjon, så for meg er det ikke noe vits i å teste før en dag eller 2 over ikm. Så synd at du fikk mensen grønnsakshagen, håper det klaffer neste gang. Kos deg med husmordrammen Her har det ikke vært noe mer spotting. Skal bli godt å få en avklaring i løpet av de neste 3 dagene. Klarer ikke helt å slippe håpet, men kjenner at jeg er ganske så forberedt på at det ikke blir noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143773954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 11. november 2011 #100 Del Skrevet 11. november 2011 Hei snille anna t Har ikkje vore noko kjekk morning dette. Nokon på jobb som spurte meg rett ut om eg er gravid. Dei skyr ingen ting her, spør og graver. I dag blei det rettogslett for mykje for meg. sit i opent landskap, men har funne meg et lite kontor. ringte heim til mannen min, og har berre grene. Heilt utruleg kor frekke folk er.snufs. Kjempeflott at du ikkje har sett noko til mensen, krysser fingrane for deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143761168-8%C2%AF%C2%B0%C2%B8ikm-uke-46%C2%B8%C2%B0%C2%B4%C2%AF/page/4/#findComment-143774020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå