Gå til innhold

Anbefalte innlegg

La meg til på lista jeg jenter :) Eier ikke symtomer eller noe noen gang jeg. Hehe, har så inmari hormonell kropp fra før :P

Prøver på nr 1. Har litt ustabil syklus, alt fra 4-5uker, så siste mulighet skal være den 17!

Fortsetter under...

Hei jenta!=) Dokker har virkelig vært aktiv her det siste døgnet.. Beklage æ ikke har svart dokker på dokkers spørsmål og bekymringa, men æ har logge syk og holdt senga i hele dag... vil bare si at æ tenke på dokker og håpe dokker alle har det bare bra! Så får æ prøv å hold mæ oppdatert på dokker når æ bli frisk=) Ha en fin kveld! Klæmma

Btw, trivelig å se at vi stadig bli flere i gruppa. Bli spennende no framover for oss alle=)

Ja, veldig enig med Lillefie over her, kroppen er skikkelig rar. Ganske magisk alt dette fysiske rundt unnfangelse, graviditet og fødsel må jeg si. Jeg syns ikke det var noen fest sånn rent fysisk å være gravid når jeg gikk med datteren min, men jeg syns det var skikkelig spennende og interessant likevel.

Nå er jeg på syklusdag 25, 10 dpo, og dette er den dagen jeg vanligvis begynner å spotte, så nå blir det spennende fremover. Spent spent spent...

God bedring til Snupsi, kjipt å være syk...

Blir letta og mer håpefull igjen når jeg hører det er flere som ikke har symptomer, og at dere ikke har hatt symptomer så tidlig i svangerskap tidligere også. Leter febrilsk etter noen tegn på graviditet, men foreløpig kan jeg ikke finne noe som helst. Egentlig er det kanskje greit,for da har jeg ikke så stor forhåpninger, men det hadde likevel vært litt morsomt å kjent på noen symptomer :)

Teller dager nå, for det er ikke lenge til det er vår uke jenter! Spennende.

Annonse

Åååå sånn ja, sorry for at jeg er litt treig:P Så spennende!!! =)

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg synes det er så rart å tenke på at allerede nå begynner kroppen vår å vite om den er gravid eller ikke, mens vi som lever i kroppen/styrer den ikke vet en dritt, men kanskje sitter og håper forgjeves! Heheh, det er jo litt komisk også!

Jeg får seriøst MARK av Da Damene Dro (skjønner ikke hvordan det er MULIG at en mann i snart 2012 ikke vet en dritt om basic husarbeid, og det provoserer), så har brukt kvelden på husarbeid (les rengjøring, skuring av bad!!). Da fikk jeg slått ihjel noen timer uten å tenke for mye på magen min.

Har fremdeles helt upåvirkede pupper (bruker å ha sykt vondt i de før ikm for dere nye), fått nye kviser i dag også. Jeg er imidlertid mye mer "fuktig" der nede enn jeg er vant til for å prøve å si det litt pent.. Det renner og fører til at luft trenger inn i selve, ja, dere vet.. Så bobler det liksom ut igjen når jeg tar i, f.eks når jeg ler/hoster/nyser.. Er ellers litt urolig, vansker for å sove om natten, føler meg fremdeles litt sliten/øm/støl i magen, og i dag fikk jeg så vondt i lysken (stikk) at jeg tok meg selv i å ligge å skjære grimase på sofaen.. Sulten, SYKT godtersjuk og smågrinete! Tanta kommer nok som jeg alltid har trodd (faen)! Kjæresten kommer hjem med godteri etter trening i kveld, og det er bra for kjennes ut som jeg skla dø uten! Vasket alle makeup-kostene mine i sted også, og nekter å dra på butikken sjøl uten makeup:P

Noen som kjenner noe?? Når har dere planer om å teste (hvis dere skal teste)? Jeg kommer ikke til å teste i noen av mine kommende pp'er før ikm. Jeg tester kun ikm dersom tanta ikke kommer, eller dagene etter ikm dersom hun fremdeles har tatt til vett å ikke komme:)

Det går bra LilleFie, bare jeg som forklarte dårlig. hehehe :)

Jeg tenker egentlig ikke så mye på det jeg da, selvfølgelig dukker det opp nå og da (når jeg legger meg) men på dagen er det nok med nytt hus og skole. hehe :)

Symtomer ser jeg heller ikke etter, jeg bare ser hva som skjer etter ikm, går det 1uke over tar jeg en test og ser. Krysser fingrene for at det blir noe spire før jul "X"..

Hehe:)

For min del er det viktig å holde meg utenfor bobla, for jeg blir så sykt skuffet hver gang tr kommer. Tror det er lønnsomt for meg å holde hodet over vannet, på en måte:)

Krysser alt jeg har for oss alle (untatt beina:p) for at det går veien for oss fort:D <3

Velkommen inn i gjengen MinStørsteDrømBlirSann? :):)

Nå har mannen reist og jeg sitter på nattevakt, første av tre stk...Dagene nå frem mot IKM blir lange tror jeg...skal prøve å sove lenge også skal jeg på jobbintervju på torsdag (blir nok i nåværende jobb, men aldri dumt å snuse litt rundt) Så da får jeg jo tankene over på noe annet. Kommer til å savne kjærsten..er så trist å si hade! Men godt jeg har noen å skravle med! Og at det snart er juletider og div..

Jeg har sån dårlig følelse jeg altså..liker det virkelig ikke..alikevel kjenner jeg til og fra med murringer helt nederst i magen..nesten som om mens er på vei, bare alt for tidlig...og syklusene mine pleier ikke tulle med meg så jeg tror ikke det er mens heller! Blir nesten nervevrak..hehehe. Er sååå spent og også redd for å bli skuffa.

Håper dere andre jenter koser dere nå i ventetiden:)

Her tenker jeg hvertfall å vente med en ev testing før en dag over IKM og håper mensen holder seg langt unna på oss alle!!!

:D:D

Annonse

Henger med jeg også :D

Har ingen symptomer å komme med enda, har ikm den 20.11, så det er litt lenge til.

Er det vanlig å bli kvalm bare 4 dager etter eggløsning?

I begge mine svangerskap har jeg hatt ekstrem kvalme. Med nr2 begynte kvalmen når jeg var 4 uker på vei.

Hei hei! Fint å lesa innlegga dekas! Snupsi: MAsse god betring! Lille Fie, så flink du er å vaska! :) Eg skal ha min vaskedag i dag evt og i morgon for får besøk fredag og helga :)

I natt drømte eg at eg testa positivt. Kjekt å stå opp i dag då. Hadde og intense magesmerter som støt i går kveld, stilig. Økt utflod. Men byrjer og å bli veldig redd for at eg tar feil. I morgon er det blodprøvedag.men ikm er jo mandag 14.

De må ha ein strålande dag vidare jenter!! stor klem

Er 12 dpo, og siden jeg ikke har g-tester i hus prøvde jeg el-strimler. Alle ble svakt positive, men kjenner tanta på gangen da.. Får bare vente å se! Hadde en drøm om å kunne gi mannen en positiv test i farsdagsgave, men det blir nok bare med drømmen :-) Bare å holde motet oppe uansett :-)

Det var en god tanke, med farsdagsgaven. :) Jeg kom over en side (her?) i går med forskjellige måter å gi han beskjeden på, så er inne på en gave, enten smokker, body med "I <3 dad" eller en bok om babyer, men farsdagen hadde vært optimalt!

Selv har jeg IKM på mandag 14. Fjernet spiralen nå på mandag, og det er kanskje innbildning, men jeg føler meg gravid. Krysser fingrene for at vi har en liten luring av et egg som har trosset statistikken. :)

MinStørsteDrømBlirSann?: jeg er 27 og prøver på nummer 1, og kjæresten har heller ingen barn fra før, så vi er alene.. Eller, kjæresten min kan være skikkelig baby av og til da *knis*, er ikke alle menn litt sånn? :)

Velkommen til våre nye håp her inne:)

Selv er jeg overbevist om at tr kommer, og vil egentlig bare få det overstått og hoppe rett over i ny ikm uke tråd. Begynte å bli PMS-grinete i gårkveld og det vedvarte igjennom natten. Var skikkelig kvalm før jeg fikk i meg mat i dag, men det var sånn sultenkvalm etter natten og ikke noe annet enn det. Søren tute! Jeg kjenner utrolig godt igjen PMS-grinete og greier lett å skille den fra gravid-hormonell-grinete-hårsår-lettrørt greiene (tror jeg).

Nå skal jeg dusje og pakke noe frilans makeup i bagen min. Skal dra og gjøre makeup for en film i kveld så det blir gøy:) Ha en flott dag jentutten! <3

Hei igjen jenta! Tusen takk for hilsningan, æ e heldigvis kvitt febern i dag, men e fortsatt syk, så æ får hold mæ te senga i dag å.. :/ Men æ kan jo itj unngå å tenk på dokker og lur på kordan dokker har det og ka dokker føle på. Sjøl så har æ fått føttern litt mer på jorda no som æ e syk. Æ føl itj så my på at æ kanskje e gravid, føle det egentlig ikke i hele tatt.. Det betyr itj at æ e negativ, æ e fortsatt veldig spent på neste uke og æ håpe selvfølgelig på det beste. Ettersom æ ikke har fått svart dokker nå mer siden mandag, så vil æ skriv litt te dokker alle=)

LilleFie, arti å se at du e sikker på at også du har IKM på mandag, det bli en spennende dag=) Også du, den artikkeln ang parabena.. æ syns itj det e så enkelt å vit ka en ska velg.. for det e jo nesten parabena i det meste, uansett prisnivå.. Æ håpe dæm klare å få sett et stopper for å selg sånne produkta i dagligvare hvertfall.. Selv om æ kunna tenkt mæ at dæm slutte å selg alt som inneholde parabena.. for slit itj vi kvinnfolk med nok hormona fra før?!? E formen din blitt bedre forrestn? Veit du om det e nå som går for tia..? Kanskje vi har nå av det samme!? Syns forrestn det e fint at du får te å gjør nå fornuftig når du bli frustrert (vaskinga av badet etter da damene dro;)), enklar å få tia te å gå da ja=) E du i bedre form i dag? Hjalp det med godis sammen me kjæresten i går?=) Trist å hør at du e sikker på at tr kjæm.. men det gjenstår å se, å æ e spent på dine vegne. Krysse selvfølgelig fingran for dæ og håpe på at du tar feil;) Så får vi bare se=) Kos dæ masse med jobben te filminga i kveld, det hørtes veldig spennende ut!=)

Lilla80, så du skreiv på mandag at du lurt på om vi andre skull mål hcg i blod. Betyr det at du ska gjør det?=) Kordan gikk det forrestn på besøket hos venneparet dokkers som vente nr 4? Ble det en koselig kveld? Det va forrestn trist å hør at mannen din ikke fikk bytta på neste utreise:/ Så æ håpe virkelig på at det e en spire hos dæ no=) Etter æ fortalt at æ drømt om graviditet, fikk æ te svar at det som oftes va positivt, så da satse æ på at du har en spire i magen din=)

Carma, klare du å kutt ned på koffein-inntaket? Æ kjenne føl på det å må gi slipp på nå som virkelig e en vane, men som en må hold sæ unna no i disse prøvetider..;) det e itj bare bare.. men hvis det kan hjelp på at vi får en baby, så e det jo selvfølgelig verdt det=) Har du forrstn følt på nå symptoma no når det har gått litt mer tid?=)

anna t, kordan går det med symptoman? Har du fortsatt stikkninga? Eller e det nå andre syptoma du føle på?=) E så spennende å hør kordan andre har det dæm ukan her syns æ..=) Også e æ så enig med æ at vi bare kan vent å se, det bli så spennende=) Har du forrestn fått nå tegn te spotting?

Jente-84-, har du fått testan dine eller? Bli spennende når en kan bynn å test.. Når har du tenkt å ta den første gr-testen?=) Æ må sleng mæ på å si mæ enig me det du skreiv om symptoma.. det virke som at det e helt vanlig å ikke føl nånn ting på samme måte som det e naturlig å føl på flere symptoma.. No føle jo æ at dæm kjæm å går i perioda.. Men samtidig så tenke æ at det kan vær pms, nå æ ikke har følt på siden før æ starta på p-pilla for ca 9 år siden.. så en må vel i grunn bare vent å se..=)

Trømborg, vart det så du fortalt massøren at du prøve å bli gravid? Kom hu me nå tips eller råd kanskje? At hu va glad du fortalt det?=)

MinStøresteDrømBlirSann? Velkommen te oss!=) Har du nettopp begynt på din første? Hvilken pp e du i?=) Blir spennende å se neste uke da!=) Glæde mæ veldig te å hør fra dokker alle kordan det går neste uke. Ser du skriv at du har nytt hus og går skole. Tenke dagan går fort for din del da ja. Har dokker nylig kjøpt eller bygd hus? Vi å flytta inn i nytt hus i sommer, så det e alltid nå å gjør=)

Tessy, kordan går det me dæ etter mannen dro? Forstår veldig godt at det va trist da han dro ja.. men som æ sa, vi ska nok få dagan te å gå sammen med dæ=) Gikk det bra på nattvakt? Bli spennende med jobbintervju i mårra da=) Har du følt nå mer på nå symptoma du da?=) Blir så spennende rundt IKM=)

Gutt04+Gutt10+2012? Velkommen hit! Trivelig å se at det e flere som vil joine mot IKM=) E du forrestn fortsatt kvalm? Æ har jo ikke nå erfaring med graviditet fra før, så æ kan itj svar dæ på om det e normalt 4dpo, men det der kan vel kom å gå som alle andre symptoman? E det nå anna du føle på av symptoma da?=)

Grønnsakshagen, utrolig koselig tanke med å gi mannen positiv test i farsdagsgave!=) har du IKM om to daga eller e det æ som misforstår? Det bli spennende å se resultat av gr-test da!=)

Snartfampå5, arti å se at vi e mange som har IKM på mandag 14=) Bli en spennende dag=) Kordan pp e du i?=) Vi har ei spennende uke forran oss. Har du nå symptoma da?=)

Som dokker ser jenta, så kan det se ut som om æ e på symptom-jakt;) hehe.. men det e så spennende å hør kordan hver og en av dokker oppleve dæm ukan her og hvilke forventninga dokker har=) Hvis det e nånn som ikke har skreve sæ inn i lista, må dokker gjerne gjør det, så bli det enklar å hold oversikt neste uke=)

Ang graviditetstesta, ska dokker prøv forskjellige merka neste uka? Og flere en 1 test? Og evnt når teste dokker, før ikm, på ikm eller etter?=) Godt å ha dokker jenta og snakk me i den tia her. Vi har bestemt oss for å ikke snakk me familie og vænna om at vi prøve på baby, så da gjør det ekstra godt å utveksle tanka og følelsa med dokker.

No som æ har fått letta samvittigheten min ovenfor dokker, ska æ gå tebake te senga og bli frisk=) Ha en fortsatt fin onsdag jenta!=) Klæm snupsi=)

Har du sittet lenge og skrevet innlegget der snupsi87? Hihihihi, søta<3

Man kommer ikke utenom parabener (konserveringsmidler er ofte parabener), men når det er sagt er det ikke alle parabener som er farlige da;) Det er bare viktig å finne ut hvilke som er farlige:)

Her ble det ingen makeup for filmi dag fordi de ble såpass forsinket at jeg ikke lenger har mulighet til å delta i kveld. Så nå blir det kosekveld med pizza og film sammen kjæresten istedet, skikkelig "guttekveld" altså:D

Nå er det TORNADO ON THE GROUND, Storm Chasers på tv, og jeg sitter og klapper i ekstase mens typen vasker kopper!!!

Vi har nettopp tittet på hjemmesiden til Medicus og tittet på priser og behandlingstilbud.. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiises Christ, jeg håper virkelig vi er fertile og får til dette selv, 56 000,- for den dyreste pakken med mikroinjisering osv..

Yes!! Nei lever dere puppene mine, hva!?!? *snakker med seg selv*

Har begynt å stikke i høyre pupp (sånn smått i venstre også) når jeg ler, strekker meg osv, hahaha! Oppdaget det da jeg satt og klappet for harde livet til Storm Chasers:) Digg å få bekreftet at tr kommer, nå kan jeg tenke på ny IKM uke! Haha, snakk om å være negativ! Jeg er btw stuptrøtt i øynene, men det er garantert fordi jeg har "mala" meg ganske kraftig i dag:p

Stor klem til mine håpefulle <3

Velkommen til dere nye, nå begynenr vi virkelig å bli mange her inne altså=) og det er jo bare gøy!! Mer skravling= tiden går fortere!!

Snupsi da, du er jo bare herlig!! Bruke så lang tid på innlegg til oss alle sammen. Klem til deg for det:D Nattevakten raste unna i en fart for det var nok å ta seg til. Sov til kl 16 også så dagen i dag har gått unna. Men er så himla trøtt at jeg tror jeg gr å legger meg når småen skal sove for så å stå opp når jeg skal på jobb igjen. Ja blir spennende med intervju, men også skummelt..er jo ikek akkurat dreven på sånne greier føler jeg...men er også derfor jeg skal på et. Erfaringen er i det minste verdt å ta med seg! Tror det skal gå greit med meg selvom mannen er reist igjen, juleforberedelsene kommer nok til å holde meg opptatt:)

Symptomene syns jeg har avtatt, men kan vel si at jeg fortsatt kjenner litt muringer nederst i magen, ikke akkurat i skrivende stund men kjente veldig på det i natt. Blir jo ikke klok av det og har bestemt meg for å ta alt som det kommer:) jobber hardt for å ikek tenke for mye på det!hehe

Håper alle har en fin kveld, jeg manenr meg opp til natt nr 2 og påfølgende intervju. har enda en natt men etter det blir det langfri i 5 dager:)

Til dere nye, hvilke prøveperioder er dere i?

Kjempe smart med farsdagsoveraskelse da!! er farsdagen førstkommende søndag?

Uff Lille Fie, det var innmari dyrt! Krysser fingrene for dere altså!! og alle oss andr også så klart=)=)

Aiaiai, prøøøver å ikke jakte på symptomer - ikke lett med den merkelige metallsmaken jeg har i munnen hele tiden! =S

Skal prøve å ikke tenke på om puppene ikke egentlig kjennes litt ømme også i tillegg... (Lykkes ikke så veldig godt å ikke jakte, her i gården, heh..)

Tjohei

Du er ikek aleine om det.. jeg er elendig jeg og! vil liksom kjenne etter samtidig som det beste hadde vært og ikke gjøre det og heller bli overasket over at: oi, i dag er dagen for IKM...men jeg vet jo alt for godt når den dagen kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...