Anette_23 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 må bare forhøre meg litt her, er i uke 37, første datteren min ble født i uke 38 så er liott nervøs for at d KANSKJE kan være noe på gang her. stod på kjøkkenet nå og jeg fikk plutselig ett tak i ryggen, holdt på litt men så ga det seg å igjen etter 20 min så kom det taket igjen, verken slimproppen eller vannet har gått men d gikk ikke før vi var på sykehuset med førstemann heller.. er veeldig usikker på om dette er noe eller om d bare var ryggen som var litt "sliten". venter uansett litt før jeg ringer føden. hvor sterkt merker man det i ryggen i begynnelsen?
Anette_23 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2011 noen som vet og vil svare? hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 det eneste som kan gi svaret på det du spør om er at du tar tiden.... Fortsetter de taka og de er "rie-vonde" og de kommer hyppigere så er et jo igang... Men det kan også være modningsrier bare hvis det ikke er jevnlig og kommer oftere enn 20 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå