Gå til innhold

Sulten eller ikke????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk snuppa først pupp også en full posjon med grøt også litt pupp igjen før hun sovnet 2015. Våknet igjen klokken 2315, spiste da masse fra puppen. Våknet igjen 0115, pattet da i 1 minutt og sovnet ved puppen. La henne i senga igjen og våknet igjen 0315...prøvde å stappe inn smokken med roa seg ikke å fikk pupp. Våknet igjen 05, spiste masse. KLokken 06 stappa jeg inn smokken og hun sov til 07.... En veldig urolig natt kan vel en si.

Men jeg tror ikke hun er sulten... Har som regel våknet en gang for natt for mat, men de siste døgnene har hun ville ha ofte pupp.

Hun får grøt morgen og kveld og holder på å innføre litt middagsmat.

Har jo hatt et problem at hun ikke ville ha puppen, men hun snudde helt om iløpet av ei natt og vil nå ha pupp hele tiden.

Kanskje gi vann de gangene hun våkner på natta??? Skal jo nattavvenne om ikke så veldig lenge så da kan jeg ikke fortsette slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent sånn var det her i natt også... Våkna hver 2.-3. time, prøvde å la være å gi pupp ene gangen (da hadde han bare sovet en time), men det endte med hyl og skrik i en time før jeg ga opp. Har ingen gode tips da... Slitsomt når det skal være sånn!

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Hvor gammel er snuppa di? Kan det være tenner? Utviklingssprang? Introduksjon av nye matvarer?

Ellers er det jo normalt at søvnmønsteret endrer seg innimellom hos disse små <3 Hold ut, så kommer det sikkert bedre tider igjen snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...