Gå til innhold

Morkake på fremsiden. Når kjente dere spark utenfra?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tror jeg kjenner babyen bevege seg innvendig. Men lurer sånn på når vi kan begynne å kjenne noe utenpå?? Noen med erfaring med å ha morkaka på utsiden? Blir jo mye for babyen å sparke gjennom ;)

Fortsetter under...

Morkaken ligger foran hos meg også. Har kjent liv siden ca uke 13. Veldig tidlig altså. Første spark utenpå 18+5. Venter nummer 3 og har kjent spark tidlig i mine to tidligere svangerskap også. De 3 siste ukene har jeg kjent mye liv hver dag. Sparkene har blitt ganske så kraftige nå:-D

Du kjenner det omtrent på samme tid som de andre, det er bare det at du ikke vil kjenne sparkene akkurat der morkaken ligger. Jeg hadde morkaken på fremre vegg med begge mine og da kjente jeg sparkene over og på sidene allerede rundt uke 20 med nr 2 :) Litt senere da jeg var førstegangs:)

jeg har morkaka fremme og oppe. så kjenner en del spark på siden og nede. jeg har kjent liv siden uke 19 og samboeren kjente det første sparket i uke 21 =) Da nederst i magen. er nå i uke 25 og nå kan jeg se på magen at hun sparker =))

Annonse

Det får du vite på UL, om den ligger foran eller bak. Jeg er i uke 22 og har kjent liv for første gang denne uken. Helt neders og bare der. Jordmor sa at å kjenne liv så tidlig som 13 osv var usikkert om var reelt.. i dont know.... Men fikk kynnere hos fysio å da kunne jeg kjenne babyen tydelig når jeg lå på ryggen noe som varte i hele 1 min sikkert.. hehe... Ellers har jeg fortsatt til gode av å kjenne noe utenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...