Gå til innhold

Hard mage er det normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere dager hatt problemer med å gå på do,kan det være at jeg er gravid. Pleier aldri å ha det slik.i tillegg har jeg hatt murringer hver dag i over en uke, venter mens om 2-3 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Cindy85:)

I di siste dagene har jeg oxo vaert veldig hard i magen og har oxo murringer, spesielt i korsryggen saa vi krysser alt vi har for at vi traff denne gangen:D

Ja jeg tror nok at hormoner kan virke inn paa tarmsystemet vaart om vi er gravid, selv om det er veldig tidlig i graviditeten.

jeg har Ikm den 10. november.

Skrevet

Jeg har også ikm 10/11 men har så lyst å teste nå.. Når skal du teste? Forrige gang jeg var gravid hadde jeg mye luft i magen. Så ut som jeg var flere måneder på vei. Nå har jeg både det og hard mage.. Blir skuffet hvis det ikke er en spire der inne nå.. Hadde SA forrige gang, utrolig trist å miste

Skrevet

Jeg hadde en SA i september, ikke noe morsomt i det hele tatt......

Men jeg kjenner jeg til tider har mye luft i magen og har siden egglosning vaert skikkelig "tender" i livmoren, kjenner det veldig ofte der nede hvis jeg reiser meg for fort opp eller ligger eller sitter i en bestemt stilling som presser paa magen, saa haaper for all del det er noe der og ikke bare innbilning:D Ikke har jeg hatt noe serlig med pms heller naa like for mensen? maa jo vaere ett godt tegn??

Jeg ser meg sjol i speilet naa for tiden og da ser jeg ut som jeg er flere mnd paa vei hahahahaha, er nok luft som gjor det ja...

Men foler meg jo dum hvis det viser seg at det ikke er noe, men derfor sier jeg ikke til noen naa at jeg kanskje er det for ellers blir det bare flaut:D Da er det greit aa kan dele slike tanker med dere damer her inne istedet, for her foler jeg ingen sporsmaal er for dumme:D

Hvis jeg faar testene som jeg bestilte fredag i posten i morgen saa klarer jeg sikkert ikke aa vente til torsdag med aa teste (testoman), enn du da?

Skrevet

Testoman her og.. Bare den kunne blitt positivt igjen begynner å bli dyrt dette.. Skulle vært gratis å teste. Skulle hvertfall ønske det fantes en supersensitiv test som man kunne ta dagen etter, hater denne vente tiden... Tror jeg tester imorgen tidlig igjen:) eller hvis jeg klarer å holde meg venter jeg å ser om tanta kommer...

• 2 uker senere...
Skrevet

Cindy;

Husker ikke om det var deg jeg svarte ang dette tidligere;

Jeg kjøper 10 MiU sensitive tester på e-bay. Jeg testet selv ikke positivt før flere dager etter IKM da jeg ble gravid med disse uansett da, men de skal kunne fange op ptidlig graviditet. :) Billige er de og.

Skrevet

Takk for tipset, jeg er faktisk 9 dager over ikm nå. Testet for 3 dager siden negativt men har utrolig ømme bryster og murringer, skjønner ikke hva som skjer. Har aldri ømme bryster heller utenom når jeg har vært gravid. Skal sjekke på ebay..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...