Polardoggi Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Her sitter jeg 1 dag på overtid og venter på tester i posten!Tatt usedvanlig lang tid denne gangen med testene fra baby or not..pakka ble sendt forrige mandag..typisk når jeg går å venter!!
cindy85 Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Ååå så kjipt. Får håpe de dukker opp snart da, det var jo veldig lang tid og. Jeg bestilte fra lavpristester og det tok2 dager, samme tid når jeg bestilte fra billigtester. Hvertfall kjedelig for deg som allerede er en dag over da. Jeg har 3 dager til ikm.. Gleder meg til å teste bare ikke tanta kommer da..
Polardoggi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 Ja,det har tatt ca 3 dager når jeg har bestilt før..så har sikkert blitt stoppa i tollen!
Polardoggi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2011 Å der kom posten..da får jeg ut å kikke
Polardoggi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2011 Jepp!Endelig kom pakken og den ble stoppa i tollen som jeg trodde. Tok to tester og begge positive!Jippi!
cindy85 Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Gratulerer så mye. Kjempe gla på dine vegne. Håper det går samme vei for meg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå