solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg satt og spiste grøt i går kveld (kveldsmat sammen med ungene) og kom plutselig på... var det sånn at kanel kunne hjelpe på modning?? Eller er det noe annet med kanel...??? Vet det er NOE, men husker ikke hva... =) Ble bare så nysgjerrig!!!!
Thalia Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Jeg har hørt at kanel skal virke stimulerende på rier. Men om det hjelper på modning vet jeg ikke. Forrige gang jeg fødte spiste jeg grøt med kanel, gikk tur og hadde sex kvelden før, men umulig å vite om noe av det hjalp da. Det skader sikkert ikke å prøve uansett! Mm, nå fikk jeg lyst på risgrøt plutselig.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 He he, ja, det er bare å lage seg en posjon og pøse på med kanel da =) Jeg venter litt til med den kanelen jeg tror jeg (en uke til ca) Vi vil jo ha litt rier etterhvert =) =) Lykke til =)
nyttårsprins Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Kanel kan hjelpe mot sen fødsel, diare, kvalme, nedsatt matlyst og blodgjennomstrømming har jeg hørt. Tror det likevel er viktig å ikke overdrive bruken. Tror ikke det hjelper så veldig med modning før babyen er klar til å komme ut, men er mer et tips til dem på overtid. Er jo likevel verdt et forsøk??
Jahoo Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg spiste endel kanel mot slutten i fjor og antall kynnere økte hver gang (mulig det var innbildning).
<3 mine søte små<3 Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 forrige gang fødselen startet spiste jeg fløyelsgrøt med kanel.. riene startet senere på natten...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2011 He he, så det funker kanskje også??? Da skal jeg jommen teste litt jeg også... Alt med måte og til rett tid, så jeg venter litt... er jo noe som er igang her allerede, men det er vondt, slitsomt og har dabbet litt av.. så i første omgang skal jeg ut å gå.... i solen =)
-spent- Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg har trua på at det var det som satte i gang rier hos meg..hehe. Jeg spiste 5 kanelboller..med MYE kanel, og samme kvelden begynte det å skje noe Dagen etter var frøkna født Kan jo hende det var tilfeldig, men jeg har nå trua
Eplebiten Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Jeg spiste is med kanel her en dag, ble litt flere kynnere av det, men ikke noe mer enn det. Er 39+6 uker idag, og tenkte å ta meg en ny skål med vaniljeis og masse kanel i dag. (smaker overraskende godt, bedre enn sjokoladesaus faktisk) Kanskje det blir fødsel av det kombinert med fullmånen i kveld? jeg er iallefall veldig klar for å få ut denne babyen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå