Gå til innhold

HJELP! Hva gir man i 50-årsgave til en som "har alt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 10-15 kolleger er bedt i 50-årsdag til sjefen min, og vi tenker å spleise på gave til ham. Siden vi er så mange vil vi jo ha noen tusen til disposisjon, sånn at vi kan gi en litt større gave enn om vi skulle kjøpt noe alene. Trenger mange forslag.... Jeg er temmelig blank.

Han er en jordnær mann som liker hund, friluftsliv og jakt, langrenn og alpint. Er skikkelig handy-man. Han har god økonomi, så har det han trenger av materielle ting... Tenkte litt på å gi en opplevelse av noe slag, men HVA???

Setter stor pris på forslag av både opplevelser og evt. andre ting.... (Ikke drikkevarer, han har kjelleren full :-/)

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med en guidet fjelltur neste sommer? Noe a la hytte-til-hytte? Tror turistforeningen har fellesturer med guide...

Skrevet

Villmarkssafari med hundespann?

Skrevet

Opplevelser!

Noe har jo allerede blitt nevnt, men har dere tenkt på;

Billetter til operaen, Nathionalteateret e.l., spa-opphold, eller kansje kunst!?

Gjest irismor
Skrevet

Hva med Jerven-pose (varmepose til jakt) ca 1000-1500.-

Hærkilla jakthatt, kjempekjekk i ruskevær og posteringsjakt. Ca 1000.-

Eller futteral til rifle eller hagle, fine tykke futteraler som beskytter våpen er dyre ca 1000-1500.-

Skrevet

vi ga gamle sjefen ett tandemhopp (fallskjerm) i 40 års gave for noen år siden! det ble stor suksse!!!

Annonse

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! :-))

Tandemhopp hadde vært perfekt, men han ga det i 18-årsgave til datteren sin i fjor (de hoppet begge 2), så det er dessverre oppbrukt... Ellers var det mange gode forslag her :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...