Gå til innhold

Synarel- og potte tett nese og vanlig nesespray??

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om noen av dere har vært syke under prosessen med nesespray? Her sitter jeg på dag 13 med spray, og er blitt syk :(

Er tett i nesen, å snyter meg ofte! Lurer da på om det har noe å si når jeg tar synarel? snyter meg godt før jeg tar den, men er alikevel masse gørr i nesa :/ Å kan man ta vanlig nesespray? Å hvordan er det med hostesaft? Har en flaske med cosylan stående her hjemme, hoster som en gal, men har ikke tort tatt noe enda! Hehe, masse spm her, men vil jo ikke ta noe som kan ødelegge... Prøvde å ringe sykehuset i sted, men der er det ingen før i morgen kl 8 fikk jeg beskjed om..

Fortsetter under...

Hei!

I pakningsvedlegget så trur jeg det står at man skal vente minimum en halvtime etter Synarelaspray før du evt. tar noen annen form for nesespray.

Tett i nesen kan du jo også bli av nesesprayen, men tett nese skal i teorien ikke ødelegge noe for synarelan. Den fungerer uansett, er bare veldig viktig å snyte seg like før du sprayer.

Hmm, det med hostesaft er jeg usikker på, men regner med at det kan brukes, hvis du unngår å ta det i det tidsrommet du sprayer? Men det akn jeg ikke si for sikkert, å er du usikker så ikke hør på meg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...