Gå til innhold

Fru Fomle *ønsker seg..* hvordan gaar det med deg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Adine.

Dette gikk ikke bra :( Kun 6-8 bittesmå follikler, så forsøket er avbrutt :( Fikk i tillegg beskjed fra Hausken at det ikke vil fungere med ivf for oss, da jeg ikke blir stimulert nok. Sjansene våre er inseminasjon, eller eggdonor i utlandet. FY F...............! Er så lei meg at jeg har ikke ord, har virkelig møtt veggen i dag. Hausken mener vi har liten sjanse for å klare det generelt, kun basert på min amh verdi på 1.

DEPPA.... ;(

Vi har nå ringt aleris, for å høre om de kan hjelpe oss. De foreslo forsøk i naturlig syklus.

Nå er det tenkepause og mange tårer hos oss.

Tusen takk for at du tenkte på meg, det betyr mye!

Mange klemmer fra

NEI å NEI!!! dette var ikke nyhetene jeg venta på kjaere deg!!!

skjønner godt at du/ dere er veldig lei dere nå... det er jo helt forfaerdelig!! Men slaget er jo ikke tapt... har du sjekket ut Danskeklinikker... kanskje de har noen andre revolusjonerende tilbud dere kan benytte dere av...

Hva tenker du selv da, om forsøk i naturlig syklus... eller evt adopsjon... eller donorforsøk...

Uff dette var skikkelig triste saker, og jeg håper at du får orden på tanker og følelser, slik at det ikke føles så vanskelig...

Jeg sender deg en stor varm og god klem!

Takk for klemmen...

Vi ser på danske klinikker, men prøver nok ivf i naturlig syklus her hjemme først. Vi prøver nok eggdonor før vi vurderer adopsjon, jeg ønsker virkelig å bære frem et barn. Et som helst er "halvparten meg og min mann," så det er helt klart det vi prøver på videre.

Foreløpig er alt bare vanskelig, men jeg håper og tror på at det fortsatt kan dukke opp noe positivt oppe i dette. Etterhvert. Men dette har vært en tøff dag, som jeg ikke unner noen. Har vondt lengre inni meg enn jeg trodde man kunne komme.. :(

Har heldigvis verdens beste mann! Han har bestilt tur til oss nå, for å komme litt vekk fra alt det triste. Så imorgen tar vi en kose-tur med color fantasy. Håper det hjelper å få ting litt på avstand.

Takk for at jeg kan lufte tanker med deg her! Merker det hjelper også..

Klem fra

Ny dag, nye muligheter.... Føles ikke helt sånn, men vi prøøøver å se fremover. Fokuserer på forsøk i naturlig syklus på aleris i stedet. Håper det er den riktige veien for oss.

Fæl dag i går, og fæl natt. Klarer ikke slutte å gråte.

Da tar vi oss en tur for å forhåpentligvis hvile hodet litt, og få unna litt juleshopping.

ta en dag av gangen! Det høres lurt ut... og synes at du skal graate masse og jeg da... hvis du føler du har behov for det... for dette blir nesten som en slags sorgprosess for dere...

Godt aa høre at dere skal paa tur, og komme dere bort litt!!

Og prøv aa hvile hodet saa ofte som mulig... kanskje finner du noen andre her med lik erfaring som dere ogsaa.. det kan vaere godt aa faa "snakket" litt med andre i helt lik situasjon... man tillater seg liksom aa syte litt mer... og det kan vaere godt aa syte litt innimellom naar livet gir motgang....

er det ikke noe aa gjøre med lave amh verdier assaa... hva med kostholdsendringer/akupunktur/homøopati... har dere prøv det...

uff faar saa veldiig mye medfølelse med dere fomle!!

Gaa paa julegaveshopping, og prøv aa fokusere fremover, legg merke til de gode tingene som livet gir dere, og ta godt vare paa hverandre...

i hele denne prøvetiden har jeg og mannen hatt ulike ønsker... jeg har ønsket meg fosterbarn for eksempel... men ikke han...

jeg var klar for adopsjon... ikke han ... hhehe.. og det har endt med at vi ikke gjorde noe av det... men jeg maatte gjennom den prosessen for aa komme dit jeg er i dag liksom... maatte klare aa se andre utveier....

som du sikker har lest har vi endelig lykkes paa dette forsøket... og man gaar fra en bekymring til en annen... men jeg er overlykkelig! Og haaper det kan vare...

GOD JULEGAVESHOPPING =0) Haaper du finner noen fine engler =0)

Annonse

Tusen takk, Adine!!

Hvordan er formen din da?

Midt oppe i sorgen er jeg glad på dine vegne -hurra! :)

Vi har slappet av, koooost oss og tenkt på alt annet siden tirsdag -fantastisk! Men i dag var det hjem igjen... Var ikke hjemme lenge før tårene rant igjen.. Men vi er optimistiske -vi skal klare dette på et vis!

Vi har satt opp en "rekkefølge" fremover.........

1. Forsøk i naturlig syklus på aleris.

2. Forsøk i Danmark.

3. Forsøk med donoregg.

4. Adopsjon.

Jeg håper vi stopper opp på punkt en eller to. Ikke mer å si om det....

Amh verdien er konstant, man kan ikke gjøre noe for å endre den. Plagsomt! Jeg er jo villig til å gå igjennom ALT for å oppnå drømmen. Bryr meg ikke om smerte eller slit, kunne gjort alt...........

SUKK!

Håper du har det bra. Du er en engel!

Så godt at dere fikk dere en liten pause fra alle bekymringene ;) selvfølgelig kommer alt tilbake når man kommer hjem igjen, men da har man ihvertfall fått ladet litt ;)

Kan ingenting om amh verdier, og derfor jeg spurte vettu ;) Men for noe dritt at ikke det er noe å gjøre med det :(

Må være deilig å ha langt opp en "slagplan" og da... da føles det kanskje litt "tryggere" eller hva jeg skal si... Håper virkelig dere får det til på en eller to jeg også! Men hvis det skal være sånn at dere kommer til nr, så synes jeg dere bør begynne å tenker på nr 4 samtidig, pga adopsjonsprosessen er lang... men uansett! Et barn skal dere få vettu, på den ene eller den andre måten ;)

Skjønner godt at du føler ting er vanskelig...

Formen er så der... men klager ikke ;) er kvalm, og den har blitt min beste venn, for den bekrefter jo at jeg er gravid... tok ny graviditetstest i dag cb digital med uke ind. og den viste gravid 2-3, så hcg er ihvertfall på vei opp ;) Men jeg sliter litt med å godta at jeg kan være så heldig og lykkelig...

sukker sammen med deg! *sukk*

klem

Jeg tok rådet ditt, og skrev et nytt innlegg her -og det er jo mange som har opplevd lignende! Da blir man plutselig mer optimistisk. Det er godt!!

Takk for råd! Har oppdaget at adopsjonsprosessen er laaang ja... Så vi drøyer ikke så lenge før vi vurderer det. Mannen ville sette oss på liste allerede nå, men det koster litt for mye til at man "bare gjør det for å gjøre det"...

Så positivt at hcg stiger, har god tro på at dette skal gå bra, kjære deg. Får mange gode vibber hit!

Stor klem fra

jeg tror ogsaa at denne spira mi er kommet for aa bli... :) har god følelse denne gangen ;)

saa fint at du la ut et annet innlegg ;) Jeg saa du hadde faatt mange svar ;) er alltid deilig aa snakke med de i helt lik situasjon!

naa haaper jeg dagene føles litt lysere for deg frem mot julen <3

bare hyggelig ;) OG haaper virkelig dere finner veien ;)

jeg har ikke tenkt til aa forsvinne herfra... føler liksom jeg hører hjemme her paa ass.bef... men naar man kommer seg forbi 12 uker er det vel normalt aa ikke henge saa mye her ;) Men jeg skal klart komme med oppdateringer underveis ;)

klemmer fra meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...