cowboylaila Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Kjenner jeg er veldig engstelig nå... Etter å ha vært kvalm konstant er jeg plutselig ikke det lenger...Synes det var tidlig å miste symptomer.
Frk Marge Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Sliter med det samme her og aner ikke om det er positivt eller ikke Håper du bare er en av de heldige
Polardoggi Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Helt normalt..det skjedde meg i første svangerskap..plutselig følte jeg meg ikke gravid lengre!Jeg bestilte tidlig ultralyd på volvat i uke 13 bare for å se at det virkelig var noe der inne:)Å der var det en liten tss som turna rundt..hehe!!kort tid etter begynte magen å titte frem
MammaMø med to små Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Dette er helt helt normalt! Mellom uke 7-9 merker mange en nedgang i symptomer og blir nervøse.. Men det er helt vanlig, og ingenting å bekymre seg over.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Er i samme situasjon, og det er jo med glede og med skrekk.. For det er DEILIG å slippe unna den forferdelige kvalmen jeg hadde til uke 24!!!! med sønnen min, samtidig som jeg hele tiden leter etter tegn til at lille gullet lever der inne....Er 10+1 i dag, og er blitt stadig bedre fra uke 8+ et eller annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå