Gå til innhold

Jeg er sååå spent!

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb og prøver å konsentre meg, men det er ikke helt enkelt. Jeg er så spent på hvordan det går på ul i morgen. Forrige gang endte det i MA i uke 10, uten noen helst symptomer på at noe var galt. Nå vil de sjekk opp hvordan ståa er, 10+6 i morgen. Krysser fingrene for at jeg får se en levende spire som skal bo der fram til 1. juni.... :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingre for en sprell levende baby i morgen.

Jeg skal også på tidlig UL i morgen, har mistet ( tom fostersekk) to ganger tidligere, så er spent på om det er noen spire i magen min, eller om det er tom fostersekk denne gang. Har fått et barn etter sist gang jeg mistet, så er optimistisk, men er jo allikevel såå nervøs!! Er forresten 6+2 i morgen.

Hold meg oppdatert da:-)

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for oss begge :)

Lykke til til deg også i morgen, m@mm@, med nummer 6 i m@gen! :)

Skrevet

Tusen takk :-)

Håper vi begge kommer med godt nytt i morgen!

Skrevet

Alt var bra! Ei spire, som vinka og sparka med beina, kom til syne i dag :)

Legen var så forståelsesfull og brukte god tid så jeg fikk filme slik at min kjære som er ute på jobb får se den lille :)

Nå kan jeg senke skuldrene og ta det med ro :)

Skrevet

Hurra! Så flott med godnyhet;)

Skrevet

Hurra, hurra!! Gratulerer sååå mye!! Så godt å kunne senke skuldrene!!

Jeg var også på UL i dag, 6+2, ønsket at legen skulle forsøke utvendig UL. Tom fostersekk var alt vi så.. men legen mente det teoretisk kunne være liv der inne, dersom el hadde vært noe senere enn jeg hadde trodd etc. Jeg mente allikevel at hjertet burde vises, noe legen var enig i. Legen ville ha meg tilbake for ny kontroll om en uke.

Jeg spurte om det kunne ha noe for seg med innvendig UL, tanken på å vente en hel uke på svar var uutholdelig.. Legen trodde ikke innvendig UL ville gjøre stor forskjell, men ville gjerne prøve. Og jo da, der inne så vi et dunkende hjerte:-) Så nå kan vi senke skuldrene vi også. Hurra!!

Lykke til!

Skrevet

Så bra!!

Hurra, hurra :)

Kjente jeg ble en smule satt ut av legen som ikke ville ta innvendig ul. Da jeg var inne i dag, så var det ikke aktuelt med utvendig, og jeg er 11+3.

Nå han vi virkelig kose oss og senke skuldrene :)

En fantastisk dag!!

Skrevet

Tusen takk:-)

Mulig jeg ordla meg dårlig, legen ville ta innvendig, men jeg øsnket å forsøke utvendig først. Iom det ikke gav resultat, ville jeg gjerne forsøke innvendig.

Ja, nå skal vi bare kose oss!

Har du forresten barn fra før? Dette blir vårt 6. barn, like stas hver gang!

Skrevet

Jeg har 2 fra før på 13 og 10. De gleder seg til det kommer en liten en :) Blir stor aldersforskjell, men skulle det bli fler måtte det bli nå. Jeg blir 36 før barnet blir født :) Gleder meg masse!!

Skrevet

Dette var fin og positiv lesning=)=) Lykke til med spirene deres i magen!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...