Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Sliter sånn med tørr hals/munnhule,og det føles som om jeg puster inn kald luft hele tiden...Er ganske ekkelt...Står som bivirkninger at man oppleve ubehag i munn/svelg,så regner med at det er bivirkninger. Noen andre som har opplevd dette og har noen tips til hva jeg kan gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Drikker du litt vann når du tar medisinen? du skal alltid ta et par slurker med vann etter innhalering for å unngå sopp. Har du ikke gjort det ville fått legen til å sjekke opp at du ikke har fått infeksjon. Uansett begynn å skyll munnhulen fra nå
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Skulle skrive det samme som 10.54 Håper du ikke har fått noe enda, og at det blir bedre om du skyller munnen med vann etter du har tatt den:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Ja,jeg skyller munnen,gurgler og drikker vann etter innhalasjon,har gjort det fra dag en.Får vel se det an et par dager,og heller høre med legen om det ikke blir bedre.Håper virkelig ikke det er en infeksjon,kan ikke se noe i munnen i allefall. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå