Gå til innhold

Rugedag 12: CB digital: GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Ja idag tok jeg CB digital! Å der lyste det GRAVID mot meg etter bare noen sekunder!! Jeg er så glad idag! Er det virkelig sant at det er vår tur nå etter alle disse forsøkene??!! Skal teste igjen om 2 dager med CB digital m/ukeindikator!! Så tro ikke noe helt enda!!

Er det mange som pleier å ta Hcg blodprøve??

Tror jeg skal det denne gangen siden jeg mistet i uke 6 sist gang jeg var gravid!!

Tror hunden min tror jeg har blitt gal,får når jeg kom ut av badet så brølte jeg YES,ganske høyt!! Hehe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143759712-rugedag-12-cb-digital-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk *papilla* :):)

Ja kan ikke skjønne det helt! Også er det jo SOL ute idag, det må være ett godt tegn ;)

Takk for at du krysser fingre og tær for meg. Håper og tror at vi kommer i mål denne gangen :)

Du da? Holder du på med forsøk osv? Barn?

klem tilbake.

Annonse

Gratulerer så mye! Jeg er ny her så har ikke fulgt deg tidligere, men alltid godt å høre at det klaffer (særlig for de som har slitt en del...). Krysser fingrene for at dette holder hele veien :-)) Masse lykke til! Håper å følge etter om et par mnd...

I still feel pregnant ;)

er kvaaaalm alt jeg da... men det føler jeg er et godt tegn!

tatt blodprøve i dag, som jeg for haapentligvis faar svar paa i morra...

paa legekontoret sa de at positiv urintest er nok helt sikkert... saa da bare venter jeg paa den store bekreftelsen ;)

og skal ha tidlig tidlig tidlig ultralyd... pga historie med ex.u... saa ikke lenge til tenker jeg ;)

har du noen symptomer ? skal du ta blodprøve?

hohoho for en tilvaerelse... akkurat naa er verden fantastisk aa leve i... haaper det varer og varer og varer...

Jeg har ingen barn fra før nei. Var til samtale på Hausken forrige tirsdag og går nå bare og venter på den fordømte tanta (ca 1 uke igjen) sånn at jeg kan starte på medisiner og vårt første forsøk! Er utrolig spent og gleder meg veldig til å komme i gang!! Jeg er satt opp på et veldig kort behandlingsprogram, så om det går vår vei kan jeg være gravid allerede i mndskifte nov/des:)) weeeeeee!!

Annonse

Jeg er også litt kvalm til tider!! Men det gjør ingenting ;) Har fremdeles ømme bryster, og føler meg skikkelig oppblåst der nede! Er nokså ømt å trykke der! Var ute å gikk tur tidligere idag med hunden, da måtte vi ta det mer med ro enn vi pleier. Føltes ut som om noe trykket på, hmm.

Jeg vil også spør om jeg kan få tidligere UL enn i uke 7!

Tenkte jeg skulle ned å ta blodprøve på onsdag,den egentlige testdagen!!

Det er ikke noe klinikken sier,men gjør det for min egen del. For å roe meg litt ;)

Ja for en tilværelse, helt fantastisk dag idag :D Tror smilet har vært på i hele dag ;) hehe. Må det vare i 9mnd frem til fødsel og til vi får sett de søte små <3

Hvordan regner jeg ut hvor langt jeg er på vei? Hadde uttak 24okt og innsett 26okt.

Du må skrive i morgen å si hva blodprøven sa?! :)

Insett paa samme dag vi da :) Terminen regnet jeg ut ved aa google "terminkalkulator" hehe... da fikk jeg opp mange forskjellige steder som regner ut for deg ;)

Men de er ikke helt like noen sier termin 19 og andre sier termin 20 juli ;)

har blitt veldig kvalm i dag... trodde ikke jeg skulle vaere saa kvalm saa tidlig, og naa er jeg glad jeg er sykemledt!!! men dagene gaar sakte, saa skulle liksom likt aa jobba litt og... men maa vente til jeg har vaert hos legen igjen og maalt blodtrykk for aa se om jeg skal jobbe eller ikke...

vet ikke om jeg faar vite noen verdier for hcg jeg... tror bare de sier om den er positiv /negativ.... vi faar se ;) skal holde deg oppdatert!

hva slags hund har du da ;) selv har jeg en nydelig labrador ;)

:) Skal google å se. Hadde vært gøy å se hvor mange uker og dager jeg er på vei.

Sommerbaby :):) Så herlig.

Var verre kvalm i går enn idag. Så den kommer vell å går ;) hehe. Godt å kjenne at det skjer noe :)

Jeg trodde de sa hcg verdiene når det ble tatt blodprøve! Det skal jeg be om ;)

Jeg har en Drever, jakthund :) kjempe koslig med hund,da har jeg alltid selskap. Siden mannen jobber borte. Også har jeg 2 katter ;)

Vi er 3 uker og 5 dager paa vei ;)

ja veldig kos med hund ,) hadde blanding av drever og duker før, saa jeg vet godt at det er fine hunder ;) Med mye energi ;) Bruker dere den paa jakt eller er det bare kose hund ;)

synes og at det er trygt med kvalmen som er her :) spes siden jeg ikke har ømme pupper enda...

ha en fin kveld ;)

Denne fant jeg på minmage.no

Resultat:

Du er ca 4 uker på vei

Unnfangelse: 26.10.2011

Hjertet begynner å slå: 17.11.2011

Embryoperioden er over,spiren er nå et foster: 21.12.2011

Indre organer er nå ferdig formet: 21.12.2011

Du er nå i 2.trimester: 04.01.2012

Risikoen for spontanabort avtar: 04.01.2012

Kvalmen avtar for de fleste: 11.01.2012

Fosterets hjerteslag kan høres med doppler: 15.01.2012

Ordinær ultralyd: 08.02.2012

Mange kjenner nå bevegelser fra barnet: 16.02.2012

Du er nå halvveis i svangerskapet: 29.02.2012

Du er nå i 3.trimester: 25.04.2012

Du regnes nå som fødeklar: 29.06.2012

Permisjonen starter: 29.06.2012

Antatt termin: 20.07.2012

Ja de er kjempe fine hunder. Vi bruker den på rådyr jakt. Men den er mest kosehund. Står nesten ikke ute engang ;) Slik som ofte jakthunder gjør. ;)

Alle symptomer er velkomne ;) hehe

Selvfølgelig klarer jeg det... JEG HAR TRE BARN OG VET HVILKEN GLEDE DU FÅR I LIVET DITT NÅ, DA ER DET LETT Å VÆRE GLAD PÅ DINE VEGNE, JEG KOMMER TIL Å FØLGE DEG UANSETT... oi ble stor bokstaver a gitt.... Gleder meg til å høre om hcg nivået ditt og om det er en eller to...jeg satser fortsatt på to... Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...