henine Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Da blir det ultralyd kl. 12.00 på meg i dag etter brun utflod på lørdag, og litt "utvannet" blod i går og i dag (beklager detaljene). Jeg er 11+3 i dag. Dersom noen har opplevd at tilsvarende blødninger har gått bra er jeg veldig takknemlig for å høre.. Veldig redd nå.
Trilletrill Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Har lest om mange som har hatt værre blødninger og det har gått bra med så ikke ta sorgene på forskudd! Masse lykke til idag og jeg håper du ser en sprell levende bebis. Husk at det er mye hormoner ute og går så blødninger forekommer jo ganske ofte.
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Lykke, lykke til!! Krysser fingrene!!
henine Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2011 Takk som spør, det var dessverre missed abortion.. fosteret sluttet å utvikle seg i uke 6/7. Glad for at jeg oppdaget nå, istedet for senere, men ufattelig trist. Skal på sykehuset i morgen, uten at jeg helt fikk med meg hva som skjer der. Har heldigvis en skjønn og nydelig jente på 4 1/2 fra før, og får tro at vi lykkes neste gang. Ønsker dere lykke til videre, og krysser fingrene for at det går bra med dere :) Stor klem.
Trilletrill Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Det var ufattelig trist å høre henine! Dette er jo noe av det værste som kan skje under en graviditet og jeg håper du tar dagene og tiden fremover til å bearbeide. Masse lykke til og du kommer nok til å bli gravid igjen. Heldigvis skjer slikt sjelden to ganger! Varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå